2014年1月1日 星期三

花栗鼠寶堡

聞名已久既花栗鼠寶堡, 我地黎喇~~~~~


呢度真係好大




連室外吹氣彈床都有



勁開心


3 層樓高既波波池迷宮, 小慈小明恨玩左好耐  :)



好似 Q 立方既 3 條滑梯


我地準備 sir 喇~


又跑又跳, 玩到除下一件, 又除下一件, 底衫濕完又乾, 乾完又濕



呢架車仔弟弟竟然玩左好多次


仲有呢間屋仔, 兩姐弟呢左入去玩想像遊戲, 好耐都唔出番黎


跑得太辛苦, 轉戰玩室內遊戲


呢個擊球遊戲玩到兩姐弟碌晒地 ^^


得意老虎車, 小明自己走去問職員邊度買? 幾多錢? 直情想買番屋企  @.@


玩左大約 2 個鐘大型彈床, 其餘時間入左室內玩車仔玩到唔想出番去, 估都估唔到兩姐弟心頭好只係呢 d 咁簡單既玩意!  我會覺得蝕, 梗係不停玩彈床抵麻, 平時彈 3 分鐘都要 $20, 仲唔狂玩?  但好明顯佢兩姐弟唔係咁諗


玩下渣車泊車, 頂下踩下雪糕筒, 佢地玩到不知幾爽


最緊要你地開心 ^^

花栗鼠真係值得推介, 我地玩足全日都係 $45, 小食部既食物水準唔錯, 一支水都係收番 $6 咋!  平靚正!  Good Good Good!  有機會我地會再黎既  :)

沒有留言:

張貼留言