2014年1月10日 星期五

喜跑

年紀大機械壞, 比壞仲衰多二錢重既就係肥!!

唔係話大食左, 食量其實咁多年都差不多, 我地相信係因為新陳代謝減慢, 加上郁動真係少, 所以局部地區性三聚脂肪 (早午晚三餐聚脂肪)  >.<

唔得!  我唔可以俾 D 磅數直線上升!  唔想咁樣, 可以點樣呀?

細心既老公有見及此, 亦唔俾我再有藉口, 話自己要買鞋其實拉左我去買波鞋 @.@  鞋都買埋就冇藉口唔跑步啦

我對波鞋真係幾靚, 秋秋眼光唔錯架  :)


未出發, 先興奮


好在!  好在!  跑完半個鐘都未暴斃


冇跑十幾年, 算係咁啦


新年願望係希望可以 KEEP 到一星期至少跑兩日, 減唔減到磅數我唔知, 當係出身汗對身體都好, 更可以同老公夜媽媽落街拍下拖傾下偈, 幾好丫  :)


沒有留言:

張貼留言