2022年3月28日 星期一

返工

由情人節開始上網搵工, 申請左 8 份, 1 份有 phone interview, 1 份 face-to-face, 見完工一個鐘頭佢就話請我!  超級興奮!  由 3 月中攪文件到今日先可以正式返工, 足足兩個星期, 所以我話 immediately avaiable 都係得少少優勢, 佢地請人既程序實在太漫長, 又要你打齊針有 GP record, 又要 DBS check, 仲要問你攞前僱主既推薦, 好在我同我兩個舊老闆關係良好, 佢地好肯幫我填 proforma 我先有齊文件!  多謝天父, 我今日開工喇!!

由屋企揸車都要 25 分鐘先到, 暫時由秋秋車我開工收工 ^^  今朝勁大霧, 我有一刻錯覺以為自己返返去 Foggy University XDDDD


天父既時間真係好好, 一切都不遲也不早, 按我既需要賞賜俾我!  全是恩典!!


我在青少年精神科醫院做行政工作, 跟大老闆!  因為係醫院, 除左打齊兩針, 我仲要每個星期做兩次快速測試!  我地全家由 3月19日感染, 病左成個星期, 我今日測冇事喇!!  可以開工!!


事隔 4 年, 我估唔到我再有自己間房!  真係好感動!  好多回憶都返番黎, 唔同既係, 今次間房得我自己一個!!


我要受訓三個星期, 精神科既領域上我有太多野需要學習!  呢班係我可愛既同學仔 :)


從新出發!!  努力加油!!


主耶穌, 願袮的光一直光照!!  Amen!


沒有留言:

張貼留言