2022年3月5日 星期六

Adopt Family

我地被一個家庭收養左, 會照顧我地半年!  首先由晚餐開始~


其實係 The Gate 牧師安排我地同本地教會弟兄姐妹融入既其中一個橋樑!  收養我地既 Bex and Julian 會盡力幫助我地不論係搵工, 生活上既任何事情, 佢地都會無私地分享!  真係好窩心~ 今晚就由 Julian 親自下廚煮西班牙海鮮炒飯俾我地食, 好正呀!


Lara 最大, 讀 Year 12, Jude 同小慈一樣大, 小明最細, 年齡相近好岩玩


Bex 既 homemade 雪糕超好食!!


Bex & Julian 屋企好靚, 仲有火爐, 請我地食燒綿花糖


超高溫煮食


火爐燒柴, 木係可以網上訂番黎架, 唔駛自己去樹林擘


好好味!


今晚真係好開心!  佢地真係好好, 咁接納我地!  禮尚往來, 下星期到我地請食飯 :)




 

沒有留言:

張貼留言