2022年3月22日 星期二

第一個英國生日

我同我既死黨有共識, 就係大家既生日開 Zoom!  今次到我喇 ^^


跟住姿姿出城, 順道來探我, 仲教小慈整蝴蝶酥添!


非常容易


好好味!


一齊食飯 :)



一齊打機, 連心言都識玩好厲害!!


有姿勢


玩到衫都除埋 XD


仲趁我未返工, 見埋我另一個在英國既死黨 Cherrie 去 Festival Place 食早餐!  傾到唔知時候


就係我既生日前夕, 小慈同我講佢喉嚨痛又有少少咳唔係好舒服, 不如做下檢測啦, 點知, 小慈同弟弟都中左!!!  我同秋冇感染, 不過秋秋既病徵同小慈一模一樣, 仲發燒添 @.@  今次大穫了!  我地近來見咁多朋友, 怕且都傳染晒俾大家, 好對唔住呀......


於是, book 左既餐廳唔可以去, 天氣好好都冇得出街, 要自我隔離多 D 休息!  我仲收到檢測包做生日禮物添....


有位年輕人好想俾 birthday kiss 都只可以錫大脾, 變成 birthday lap kiss ^8^


2022.3.22 3:22 pm 影張全家幅當慶祝


崩壞版


一家人要中一齊中, 照錫!  喂?!  點解有人出脷架?!!!


我既老公病徵最嚴重, 快 D 好番!!  


芝士法飽做晚餐


到夜晚, 我都失守了, 有燒 @.@


收到好多朋友仔既生日祝賀, 多謝大家 ^8^





仲有面書既 look back, 記晒我過往十多年既生日, 真係好!













回憶真係一件好奇妙既事, 冇當年, 就冇今日!  



過往咁多年都有我至愛既家人朋友一齊慶生, 係祝福!  今年仲有肺炎陪我添, 真係驚險難忘!

Happy Birthday to Me :)

沒有留言:

張貼留言