2022年3月13日 星期日

來英兩個月

2022年 3月 13日, 不知不覺我地已經黎到英國兩個月喇!!  時間過得好快!  上個月忙於訂傢俬佈置屋企, 呢個月就開始搵工, 網上申請左 8 份, 1 份有 phone interview, 1 份有得 face to face, in 完一個鐘佢就打電話俾我話請我了!!!  有份工個心就好踏實!!  我仲係 interview 之前收到有如身分證一樣既車牌!!  秋秋都可以搵同車輛相關既工作了!  一切都來得岩岩好, 神既時間從不出錯, 不遲也不早!!


如經上所記, 神為愛他的人所預備的、是眼睛未曾看見、耳朵未曾聽見、人心也未曾想到的。(哥林多前書2:9)  所以要返教會親近天父, The Gate今日合團崇拜 


賀冕加牧師講題係 Family!  主內一家, 所有國籍在主內都是一家人!!  佢地接納香港人既程度一次又一次令我地感動!  專登改個香港名!!


又為我地安排寄養家庭, 今次到我地請佢地食飯!  知 Bex and Julian 唔識用筷子, 我地要中西合璧


大小廚師


我地決定整香港餐俾佢地食, 首先係爸爸黃金炒飯


再有雜菜煲, 燒靖魚, 土匪雞翼 & 鎮江餚肉
開餐!!  佢地超級鍾意 Hong Kong Food!  食左好多!!


飯後一齊打 Switch, Lara & Jude 第一次玩


佢地既回禮 ^^


裝入花盆仲靚 ^^


慶祝一下, 帶新成員返屋企 ^^


參加教會逢星期三既英文班


呢兩個月我地都有定時打電話俾爺爺!  一見到孫仔孫女就開心 XD


父子對話當然唔少得 (相片由小慈提供)


我仲化身早餐部廚神成日要諗 pack lunch @.@  呢個係吞拿魚蛋沙律包


真係好多謝天父我地適應得好好!  一切都按部就班上晒軌道!


在主裡沒有難成的事!!  感恩我地有天父爸爸!!



沒有留言:

張貼留言