2022年3月23日 星期三

家當

最好既生日禮物 -- 我地 44 箱家當終於到了!!!!!  由11月13日寄箱, 成個月先上船,  等左 4 個月望到頸都長, 我地終於等到了!!! 


44 箱, 要散佈係屋企唔同位置, 小明房尾放 D


廳同廚房都放少少


44 箱同康樂棋都冇穿冇爛, 太好了!!


最大工程係我個琴, 大力士搬到出晒汗連秋秋都要幫手扶住


兩個大隻佬攪唔掂, 放住係門口先


我地個廚房夠大, 先拆廚房用品開心下先


我既靚靚碗碟返黎喇~~


岩岩好既米缸


郭家圖書館 ^^


由陀小慈開始寫既日記, 交俾小慈自己保存紀錄


之前一直放係天台櫃既相簿終於重見天日!  好得意呀佢地 ^^


弟弟既 BB 大牙, 由香港甩到去英國


2022年3月19日都係自己幫自己剝牙, 最後一隻 BB 牙都可以放入牙仔盒了


20 隻 BB 牙齊晒!!


我地運左好多箱公仔玩具, 由小慈小明自己執番


好有心機排得好整齊呀


陣容鼎盛


開玩


月光寶盒冇事!


街霸真係好好玩


我地既大中細麻雀都安全運抵英國


越爛既牌要越俾心機打


我地用左兩日就拆晒 44 箱, free 番弟弟個床尾放鋼琴, good fit!!!


44 個紙箱真係唔講得笑, 拆都有排拆


塞爆左個車尾


要運去大型收集站回收


好勁呀我地真係!  病緊都可以三日就執晒間屋!!  我地屋企又變番俱樂部應有盡有喇, YEAH!!

沒有留言:

張貼留言