2022年3月27日 星期日

英國母親節

我仲以為全世界既母親節都係 5 月第二個星期日, 估都估唔到英國母親節係 3月尾 4月頭!  全家都中招既我地咳到死死下, 秋秋又切就手指, 呢兩個星期都冇返教會好少出街留係屋企休息!  小慈已經冇晒事, 一個星期已經變番一線可以返學, 我地 3 個就未得, 所以母親節都係屋企慶祝啦


病情最輕既我呢個星期做左主廚, 乖乖小寶貝知我辛苦都有 D 表示, 算你地乖啦!


主廚為大家供應各類粥同埋湯粉, 我都煮得幾好味架 :P


我鍾意我既生日就係春天, 百花齊放真係好靚!!  快 D 好番就可以出去欣賞




同圍都係洋水仙, 真係好靚!  有白色有黃色


超市有售


隨街都見到佢地, 非常粗生




我地花園棵樹開花了


比試手掌


弟弟手指已經同爸爸一樣長了, 應該會有爸爸咁高!


今日開始仲係夏令時間添!  個鐘較早一個鐘頭


香港 12:00 就係英國零晨 5:00


發現另一隻 community cat


小明馴貓中


摸到了!!


有獎勵


肯食呀


我地決定叫佢做長毛 Mill


長毛 Mill 警戒心好重


有位年輕人話佢坐緊 BB 櫈


母親節大餐係蒜油牛扒, 正!


小明每次病都係好遲先出病徵, 同小慈一齊確診既佢, 小慈一星期已經好番返學佢先至發燒喉嚨病流鼻水, 要休息多一個星期


同學仔送俾弟弟既


秋好淺, 我最深, 慈冇事, 弟少少


由我生日前到母親節已經 9 日了, 要快 D 好番!!!

沒有留言:

張貼留言