2020年7月24日 星期五

Salon 捐頭髮

日日都 34 度以上, 10:00 am 已經要開冷氣, 望住小慈 D 頭髮, 太長喇!  真係太長喇!  一直都唔肯剪, 我話一係就再留長 D 捐左佢?  小慈一口應承!  就在今天, 我地決定捐左佢喇!


小慈小明第一次入髮型屋, 係咁話呢度好高級 :D


其實小慈 3 歲時入過髮型屋坐車車剪過一次頭髮, 不過佢當然已經唔記得左, 今次就係第一次瞓係度俾人幫佢洗頭, 佢話水喉 D 水一掂佢就起雞皮, 笑死我 :DDD


洗乾淨後徹底吹乾, 用間尺度岩 10 吋用橡筋紮好, 髮型師用刨慢慢沿橡筋頭剪開


一條馬尾除除落下, 剪完頭髮既小慈個樣出奇地似我!


剪髮前, 剪髮後!  留左兩年先有咁既成果架


弟弟攞左小慈家姐條辮黎玩


跟住到弟弟洗頭, 佢話個頭從來都未試過洗得咁徹底, 好爽呀!!


兩邊鏟青唔該


夏天新形象, 清爽 ^^


剪完頭髮竟然叫肚餓, 一人一個茶餐食晒!


太耐冇出街原來 D 鞋已經唔岩著, 一人買一對新鞋著住返屋企


我地決定捐 D 頭髮去美國既 Locks of Love


要 10-12 條馬尾先夠整一頂假髮, 需要大家努力捐贈


將頭髮用保鮮紙包好寄去呢個地址就得架喇!



沒有留言:

張貼留言