2020年7月12日 星期日

簡單而隆重的助道主日

本來諗住所有野由 7 月開始慢慢回復正常, 點知第三波疫情爆發, 由星期二開始單日新增 9 宗, 14 宗, 至少 10 間中小學牽涉要即時停課, 教育處仲宣佈 7月13日星期一開始所有中小學幼稚園提早放暑假! 

隨後幾日確診數字不斷攀升, 30-40 宗咁爆, 原先取消網上崇拜都即時加番條 link, 由於事出突然, 我地有事奉在身既弟兄姐妹照樣做足安全措施返教會


好耐好耐都冇獻詩, 今日獻唱在基督的愛裡, 詩歌十分感人!  戴口罩唱詩吸氣呼氣都幾辛苦, 我偶然買左個口罩架頂住效果都唔錯


導師獻詩 -- 心


簡單而隆重既助道部職員就職禮因疫情關係, 第一次在崇拜程序中進行


立志去服侍弟兄姐妹


多謝弟兄姐妹支持我地職員連任


奉獻我身心為主作工作


牧師為所有團契職員導師祈禱祝福


弟弟升上中學都隨班別而升團了



我地教會總共有 12 個團契, 總有一個岩你


今年助道會主題係 以愛相繫


呢位小朋友愛心服侍幫我地揹晒 D 袋, 願天父親自報答你既勞苦!


據聞黎緊兩個星期實體崇拜又要取消..... 大家記得保重身體, 少出街, 勤洗手!

沒有留言:

張貼留言