2019年11月9日 星期六

燒烤晚會

媽媽都自問公平, 之前返去小學燒野食好開心, 而家中學輪到小慈有機會返去, 我梗係報名啦!


一人一個燒烤包, 一包紙包飲品, 餐具自備. 最終我同小慈只能共享一個燒烤包, 另一個要打包返屋企啦 :P


我地係第 9 組, 只得一個同班同學, 其他雖然唔同班但小慈都話識得既


今晚都有 14 圍, 好熱鬧


小慈的好同學容凱盈, 佢係女班長黎架


班主任張老師來打招呼認識下我, 佢不停同我講小慈好乖, 係佢既好幫手, interview 既時候佢有份 in 小慈, 俾佢好高分 very good 架!


火光紅紅, 而家就好靚, 初初開爐時個火太細, 我條腸燒左半個鐘都係凍既......


校長過黎敬酒.... 呀唔係, 係合照


好多禮物喎!


小慈抽中左隻醫臣枱燈, 超開心!


校園生活愉快又健康, good!

沒有留言:

張貼留言