2019年11月25日 星期一

11歲大個仔

Happy Birthday to you!!!  11 歲喇!  11歲喇!!  11月生日既小明 11 歲喇!  雖然尋日先去完長洲預早慶祝左, 但正日點都要有 D 表示既!  面書大人都一早通知我, 今天是郭小明的生日 :)


一早起身就收到生日禮物梗係特別開心醒神啦!


因為有爸爸, 先會有阿仔 :DDD


放學返黎即刻同爸爸玩 Master Mind, 弟弟好醒, 一教就識, 仲 4 行就解到碼, 勁!


因為去長洲已經 fing 左好多錢, 但生日小明又想食好 D 想去食 buffet, 不過 D buffet 嗱埋都 $500 以上, 我地又咁細食, 真係好唔抵!  問佢點解咁想食 buffet?  原來小明係好想食 prama ham, 要食好多好多!  車~~  爸爸話咁我買俾你都得啦!  於是我俾佢揀, 如果留係屋企食飯呢, 就買 10 包 prama ham, 出街食, 仲要食燒烤肉呢, 就 5 包.  小明竟然大叫: 媽媽好絕呀!!!  佢唔甘心生日係屋企食飯, 但出街又得 5 包.... 諗左好耐都揀唔到.... 咁啦, 一人一步喇, 黑同白中間仲有灰色的, 食間冇咁貴既餐廳 加 7 包 prama ham, ok?  YEAH!  即場成交!!  多左一包係俾我老公既


工人姐姐都有買生日禮物俾小明!  真係榮幸呀!


冇咁貴其實都唔平既餐廳, 算啦, 難得壽星仔想食又好耐冇食


牛精小明有牛肉食就開心


生日點可以冇蛋糕?  一早訂左啦!  屎屎外形襯晒你!  生日快樂!!


超級愛你呀, 小明 B!!


一心一意愛神愛人, 做個好學生好孩子!  11 歲生日快樂!  身體健康!!

沒有留言:

張貼留言