2019年11月23日 星期六

11慶生@長洲 part 1

年年生日我都盡量安排, 務求令到我既心肝寶貝開心^^  最多主意的小明竟然同我講今年要驚喜?!?  真係考起媽媽, 望下個日子, 今次生日在星期一, 即是得星期日返完教會去慶祝啦, 咁半日去得邊呢?  嘉道理農場?  Bouncy?  密室逃脫?  真係唔知弟弟鍾意邊樣, 探聽下佢口風, 弟弟就叫我將 D 諗法同佢分享, 佢怕我安排左到時佢真係唔鍾意, 佢要扮開心喎 @.@ 世事都被你看透了......  咁我講勒噃, 果然, 我三個生日好去處佢都係唔滿意既!  佢解釋話唔係唔鍾意, 三個地方都好好玩, 但平時/隨時都去到麻!  咁, 邊度平時去唔到?  原來弟弟想去離島!!!  E~ 依!  即係我又要再度過!  咁岩朋友介紹長洲有新開既營舍, 自己帶露營工具去又得, 兩手 fing fing 租佢地既營舍又得!  有得諗喎!  有幸有不幸, 爸爸整親隻手冇工開日日都賦閒在家, 社會氣氛又唔好, 不如借小明生日一家大小去離島散散心啦!!

弟弟知道生日會去離島, 但唔知道會過夜, 我地忍到星期五放左學要預備背囊執衫褲佢先知!  超級驚喜!!


少少塞車先黎到碼頭, 天氣超級好, 終於記得戴太陽眼鏡 :DDDD


爸爸單手都陪你地去玩, 不過今次肯定爬唔到張保仔洞了.....


長秋, 你孕育左珊珊 :D  話咁快就到左!


唔係好逼人咋喎


Lunch time, 佢地選擇去掃街都唔坐低食海鮮


長洲靚左好多呀!


好舒服


長洲連儂牆


好認真咁睇內容


呢張好直接


因為營舍比較遠, 我地決定揸架車入去!  租車租足兩日承惠 $160, 架車租到第二日 1:00 pm


唔講真係唔知呢度係一個好大既露營地方!


今次我地揀住蒙古包, 一晚 $3280 真係巧貴架......


主人家準備開門


好大好靚呀!!!  仲有冷氣同獨立洗手間, 拖鞋浴室工具齊, 弟弟話有酒店 feel!  佢初時擔心住一晚係渡假屋張床有味個隻, 而家超級充滿驚喜!  好開心, 係咁多謝媽媽 :)  至緊要你喜歡啦!


有位小朋友偷運人蛇.....


你睇我唔到?  唔係, 小慈小明竟然係玩新娘揭頭紗, 笑死我了!


營地好大, 高架鞦韆超級好玩, 雙腳唔掂地要靠人推, 盪既幅度好大, 弟弟話同海盜船一樣有急尿既感覺 :DDD


欣賞風景


西園既地圖, 我地住 402


頭先個轉車理想地係小慈小明一車, 我車受傷既老公, 點知我一起步就撞牆, 腳一用力就轉方向, 完全唔識踩控制唔到架單車 @.@  攪到秋秋要單手揸車身水身汗 v__v  就係呢個時候, 英雄出現了!!!  小明話佢想試下車我, 小慈家姐車爸爸, 真係得呀!!  我好感動, 小慈架車已經去左前面了


望住弟弟個背影有 D 想喊.... 養佢 11 年終於有 D 用....


11月尾都可以著短袖去沙灘玩, 水一 D 都唔凍仲有人游水添!


好靚好靚既畫面


非常多謝天父小慈小明一直相親相愛, 同聲同氣


你睇呢位壽星仔幾開心 ^^


呢個叫哈哈笑開心城堡, 一定要我影相


望仔石一磚


舊大石忍唔住起身行下喇~~


日落呀!!!!


追住個太陽!  我地要趕去下一場


冇錯!  我地係去郊野公園享用免費既燒烤爐!  營舍一個爐 $120, 爐具 $150, 食物又另計, 爸爸唔憤氣樣樣要錢我地又唔係食得多好唔抵, 於是搜尋到營舍附近既張保仔路有地方, 超級市場又咩都有得賣, 最緊要有炭, 山腳又有士多, 我地又有車運食物, 環境雖然有點陰森但光線充足設施齊備, 廁所洗手盆垃圾筒咩都有!


最重要係冇人呀!  我地包左個山頂一家人燒烤, 個爐新既一樣炭灰都冇粒


好叻呀!  我地差不多燒晒所有食物係淨番幾粒綿花糖同麵包, 份量岩岩好可以返營舍了!  行夜山幾刺激!


光明就在前頭!  我好鍾意呢張相呢 ^^


落山冇錢買麵包..... 呀係買唧唧冰, 爸爸見到簡直雙眼發光, 小時候的最愛


輪流沖涼, 營舍冇電視, 小明竟然醒目到帶左副 UNO, 一時話張苦力怕係 function 牌見到要罰 3 隻, 一時又話可以換左人地副牌, 又 draw 我 two..... 攪到我百九幾分再即刻結牌..... 蝦我呀.... 嗚嗚嗚~~


夜深喇, 要就寢喇, 大家合埋眼.... 聽到既係羊聲, 狗吠聲, BB 喊聲, 小明鼻塞聲..... 好嘭拜呀!

沒有留言:

張貼留言