2019年11月10日 星期日

少年人第一次獻詩

見到小慈已經去到我額頭, 話咁快應該高過我, 都不得不承認佢係一個少年人, 縱然佢係我眼中仲係好痴身既小  BB :)

少年人加入少年詩班就岩啦!  操左幾個月今日要獻詩, 尋晚先通知我囉, 即刻要摷條裙俾佢, 著到苦口苦面, 喂!  獻詩要著裙要黑鞋白襪 3 歲已經知啦, 著左詩袍見唔到?  呢個係態度同尊重既問題, 你獻詩俾天父呀, 唔係表演俾觀眾睇..... 一提到天父當然冇得再爭辯, 最後一人讓一步, 帶套衫返去獻完詩就換

婷婷姐姐由細睇到小慈大, 而家係少詩指揮小慈就最開心!  婷婷話今日有好多第一次, 包括小慈第一次獻詩


仕樑第一次擔任司琴, Jason 離港前最後一次唱


獻唱 晚禱 cross over 憑祢意行


晚禱都係我其中一首好喜歡既詩歌, 歌詞同旋律都非常優美~

若我今日傷害他人心靈
若我今日使別人走錯路
若我今日照己心意偏行, 求主赦免
若我今日言語不合體統
若我今日不關懷人需要
因此使別人受傷害虧損, 求主赦免
若我今日對人冷落頑梗
若我今日只顧貪圖安逸
不願堅守神所交付職分, 求主赦免

憑袮意行, 主! 憑袮意行
(求你赦免我所承認眾罪)
管理我動作, 憑袮指引
(求你赦免隱而未顯罪愆)
聖靈充滿我, 顯明主恩
(求你常常引導愛護保守)
唯求主耶穌, 永住我心!
阿門

求主赦免
我謙卑跪下, 在主腳前




沒有留言:

張貼留言