2019年11月24日 星期日

11慶生@長洲 part 2

尋晚究竟有冇瞓?  醒左十萬八千次, 點解 D 狗可以吠唔停?  BB 去到半夜終於瞓著唔喊了, 我估佢怕三保地方, 所以太細真係不宜出門架....... 今朝被不同既鳥聲叫醒, 好好聽, 依, 仲有羊仔叫喎, 雖然眼瞓, 心情都特別好

一開門見到藍天仲見到海, 哈利路亞!  天父爸爸早晨 ^^


有個小朋友都醒左仲打機添!  全家應該得佢一個昏迷到, 天塌下來都唔知, 是福氣!


呢位小朋友尋晚鼻塞得咁勁應該都瞓得唔好, 都唔忍心叫醒佢..... 由細到大都鍾意托住個頭瞓, 仲吱埋個肚腩仔出黎, 超可愛!  太犯規了 ^^


追尋咩咩聲既來源, 原來就係我地營舍後面山上!!  記得職員尋日話佢地 8:30 am - 2:30 pm 會見人, 未夠鐘出閘呀, 一陣再同你地玩下!


佢地堅持話我未玩過鞦韆要推我, 你睇下個小朋友推我推到出龜波氣功, 你阿媽我係標準身型黎架, 太大力會飛出海 :DDDDDD


租營舍除左包毛巾拖鞋, 仲包一個 DIY 手作早餐, 究竟係咩呢?  問下職員先


原來係早餐 buffet 呀!  有蛋有多士有粟米片咖啡茶, 自己整俾自己食冇人 serve 所以係 DIY


仲有叮叮點心, 小慈小明第一次用微波爐


爸爸食飽飽周圍行, 小慈叫我影爸爸個背影, 話佢似係度思考人生...... 點解我會整親隻手


呢張相幾靚!!  可以做出年既年曆咭仔


腳印呀!  羊仔出黎喇!


買左兩支草, $10 支, 職員再送多支, 呢隻為食羊一見到我地手上有草就衝埋黎搶食, 爸爸即刻叫舉高手, 佢食草既速度真係好快!


弟弟手仔唔夠長, 羊羊又不斷進攻, 差少少招架不住


三條草點可以淨係餵一隻羊?  點解其他羊唔見晒既?  搵下先!  羊仔尾隨住, 弟弟好似牧羊人呀!


牧羊人與羊


呢度 D 羊可以非常近距離接觸, 我地起勢咁摸佢, 不過佢 D 毛係唔滑既


搵到喇!  羊仔去左其他營舍通山跑, 3 條草餵淨支莖, 淨係得爸爸羊夠力咬


羊仔既另一頭家!  有咁大座山環境好好呀!


羊仔天堂


弟弟好開心!  可以餵羊令佢非常驚喜


係印弟安營區發生打鬥事件!!  兩隻爸爸羊發現人類食物有麵包又有薯片, 唔客氣狂食之餘仲因為爭食而打交撞角添呀!


全營舍最貴既觀星圓拱屋!  半個 camp site 透明方便睇星星, 但都可能俾人睇到你瞓覺 :DDD


繞場一周發現有遊樂設施


係咁依玩左兩下!  下次黎等弟弟夠高夠歲, 我地報名玩攀爬設施刺激 D 啦!


呢度環境真係好靚好舒服


$10 仲可以做 D 咩?  呢度係魚菜共生湖, 我地買左兩盒魚糧去餵魚


$10 好抵, 餵左超過半個鐘!


佢地而家就識慳住少少少少咁餵, 細時不知幾豪爽, 4 下就倒晒全盒


D 魚好餓, 爭魚糧爭到飛出水面!


水車開動為魚塘打氣


11:30 am 要 check out, 回營舍執行李點解仲聽到有羊咩聲既?  依?  點解會有兩隻羊漏左?


問左職員, 原來羊媽媽第一次做媽媽怕佢唔識湊 BB專登困住佢等佢餵奶


羊媽媽你要食多 D 先有奶餵 BB 架, 要乖乖地呀!


揸番架車出去, 今次弟弟話要挑戰極限, 車爸爸再加行李!  踩踩下當然就腳軟啦, 竟然俾佢地諗到爸爸係後面出腳!!  冇錯, 爸爸整親手姐, 對腳係有力既!  完美組合 :DDDD


乖女車我, 叻到識企係度踩車


個早餐仲好飽, 兜左個圈掃多兩串魚蛋, 咁岩又有船, 我地就出番去市區了, 因為有非常重要既野做!  弟弟自己揀左份生日禮物做埋手信, 佢話個貝殼超靚, 好似斑海豹呀!


心急, 因為我地要趕番出去投票呀!


對於今次長洲之行, 壽星仔表示極度滿意!!  又踩單車又玩沙灘又 BBQ 又餵魚餵羊仲唔返屋企瞓, 滿足晒佢所有願望呀!!

沒有留言:

張貼留言