2019年7月1日 星期一

浸會園 2019

每逢五一、七一、十一, 提摩太團都會有 D 攪作, 今年我地 encore 浸會園呀 ^^


大家都好積極參與, 今次呢團有 26 人, 仲有第一次參加既柯先生, 靖僖同 Wilie 叔叔


入營了, 靖僖全程都跟住小慈姐姐, 拖晒手手好溫馨


蝴蝶大使發現蝴蝶!  係美鳳蝶黎架!

等緊房鎖匙之際, 小朋友梗係玩住等啦


一個小皮球都可以玩到好激烈, 你睇小明玩到凌空飛起 @.@


分發營刊, 好精美呀!!


由小慈 4 歲到而家, 我地與提摩太團弟兄姊妹相處了 9 年了, 小朋友們一起長大


呢間 16 號房真係要介紹一下, 佢係 8 人營舍, 但入面有 4 間雙人房 5 個廁所 1 個大廳!!!  下次一定要再 mark 實呢間房


大家安頓好行李就開始遊戲時間^^

遊戲一, 鬥入得多銀仔但又唔可以倒瀉水


就瀉喇~~~  好危險呀!!  你睇呢兩個小朋友幾專心


估都估唔到遊戲二係要去尋寶!!  完全唔想離開呢個冷氣房出去出面...... 哈


每組獲發地圖一張. 要解開右邊謎語先知道藏寶地點


我地郭宅一隊出發喇


尋寶途中俾我地有機會周圍影下靚相 :)


周圍都好靚


大草地


張 label 咁細張, 寶藏好難搵呀.....


將 D 寶物串埋, 正確答案就係 TIMOTHY LOVE!!  不得不讚 Keynes 叔叔設計得異常巧妙, 要上網先搵到答案知道正確位置再去該地方尋寶, 真係唔係咁易尋到 @.@


6:00 pm 食晚餐, 我地 3 圍真係好熱鬧


只要有小小時間空間 (最好有埋 wifi), 一定會見到呢個畫面


得意可愛既培培, 而家大個左要氹好耐先俾我抱


圍圈唱詩歌, 今晚晚會內容係每家人都用 同行 做主題表演


我地用沙灘上足印的故事來表現同行, 靖僖同 Wilie 叔叔一套父女裝已經表現晒, 正!


早食飯既好處係有機會食宵夜 :)

4 個媽媽同 4 個囡囡各自一間營舍仔, 今朝 7:00AM 起身, 我仲諗住過黎 morning call 呢班靚女, 點知囡囡營舍已經醒晒仲梳戴整齊, very good!


鳥語花香


早餐時間, 小明個樣咁眼訓因為佢話張床太舒服唔願醒喎, 豪宅係真係唔同 D


早上靈修時間, 大人全部留低學做文士抄聖經, 抄詩篇 63 篇, 一隻字都唔可以錯, 仲要寫得好靚真係好有難度, 太耐冇寫咁多字了.........小朋友都有另類活動, 跟柯先生去玩遊戲 我係熊 bear bear


自由時間, 有人選擇打籃球, 有人當然選擇打機啦


天氣實在太熱, 個個玩到濕晒沖多次涼先 check out


呢兩日真係唔知已經食左幾多條雪條


check out 時間與午餐時間有一段距離, 天氣又太熱打波會中暑, 大家唯有呢埋係小賣部食雪條打躉等夠鐘


我地仲去景點影下靚相留念添


主內一家


認住呢隻鷹


柯先生剛才 1:12 真係超厲害, 辛苦晒


唔捨得走既團友仔, 不停問點解個 camp 唔係 3 日兩夜



大合照


兩年前同一個地方, 原班人馬再加新力軍 ^^


你不會孤獨一人!


我們都是一家人, 因著耶穌, 成為神兒女!

太快完結, 好唔捨得, 又期待下一次既生活營!!

沒有留言:

張貼留言