2019年7月28日 星期日

教會生活

我地屋企都算係教會及團契的活躍分子, 特別係今日, 連踩幾個活動!

首先係每個月最後一個星期我要負責招待派程序表, 秋秋就月頭負責教會既音響, 今日仲被選中做月會書記添!


等我呢個老婆化身小粉絲幫我老公影相留念先 ^^


跟住我要負責團契周會, 提摩太團第一次攪生日會呀!


7-9月生日既團友有 16 位之多!  Happy Happy Birthday!!


我地今次生日周仲首創 order Pizza lunch, 大家食得好開心呀!


之後仲有參加劉明哥主講既 -- 識得講點樣講


獲益良多, 學識左兩隻字 -- 執生 :DDDDD


豐富的教會生活!

沒有留言:

張貼留言