2019年7月5日 星期五

2019 才藝匯演

收到學校通告會在星期五晚舉辦才藝匯演, Form 1 必須出席之餘小慈亦有份表演, 我當然全力支持我個囡即刻報名參加啦 :)


近來公司忙到甩轆我竟然連入場券都唔記得帶要小慈幫我攞, 呢張紫色飛係 VIP 黎可以坐前排架


小慈俾入場券我時終於遇見爸爸既中學女班長, 而家係小慈初級團契既導師 Jess Lee, 世界真係好細


匯演準備開始, 小慈既合唱團獻唱排到最後, 佢話成班 Choir 係課室裡面玩 UNO


首先係鋼琴演奏


中樂團


好大支木笛 + 有型既師兄!


Orchestra 演奏 Canon in D, 好聽


Form 1 班際英語話劇比賽, 由 1D 班勝出今晚再表演多次, 真係幾好睇喎!


有聲好書聲演示範, 粵語同普通話也有, 好似電台廣播, 好犀利


男子集誦非常有氣勢


等左成晚, 小慈終於出場了!  唱 Remember Me


我坐第一行先可以影到小慈落台英姿咋


大合照


醒目的乖女識望我


學期尾派成績表, 小慈英文 keep 住考 20 名, 班主任明太話可以升讀英文精英班, 我真係喜出望外啊!!!  全級考 46, 攞晒 D 獎牌書券返黎, 我真係好開心啊!!


優點又有 5 個, 老師評語又好, 好叻好乖呀!!


學屆聯校籃球比賽丙組第 6 名都有牌, 真係非常有鼓勵性 ^^


Proud of You!


媽媽開心到即刻買禮物獎勵小慈!  雖然佢對於入精英班有壓力, 但媽媽相信係可以輕鬆做到!


小慈最主要係唔捨得一班同學, 我同佢講, 我同我班死黨除左 Form 1 之外, 之後未試過同班都可以做到好朋友, 冇關係的!  而家仲有 WhatsApp 咁方便, 點會 Keep 唔到 in touch?  小慈即刻放心晒!  即刻約同學仔上黎屋企玩


好感恩!  見到小慈適應得咁好, 讀得開心又輕鬆, 真係天父的恩典!!!

沒有留言:

張貼留言