2019年7月20日 星期六

牧師嫁女

相信只有我地既主任牧師先可以同時以爸爸既身份送個女出嫁, 再變身證婚既牧師在台上對住個女講道, 型爆!!


好靚呀!


小明即席揮毫, 為大笨象哥哥同小魚姐姐獻上祝福


將心意掛上, 點點祝福!  郎才女貌, 替你地非常高興!


姊妹團之一既靜恩姐姐, 你好靚呀!


主禮 - 文牧師, 主婚 - 文師母... 咁小瑜姐姐張結婚證書就有齊爸爸媽媽既簽名了!!  成件事真係好型, 好聰明, 好有意思 ^^


少年詩班為婚禮獻詩, 係獻唱近來我地屋企日煲夜煲既能不能, 完全係同感一靈呀!


小慈一升上少年詩班就在這重要的日子有份, 開心 ^^


結婚戒指係圓形的, 象徵神的愛係永沒有盡頭


雙方家長合照


一對新人致謝詞, 搞喊左我啦!


恭喜文牧師!  恭喜師母!!  牧師今日好叻仔冇喊呀!


少年崇拜合照


有位小朋友等埋位影相等左瞓左, 要睇漫畫書先精神番, 之後仲書不離手, 等巴士都仲睇緊!


終於輪到我地喇!  祝福小瑜浩賢相愛相知相惜到永遠!  我們愛因為神先愛我們!  恭喜恭喜!!



原來小瑜姐姐係冬晴既班主任, 我地竟然係呢個場合相見, 人與人之間既緣份真係好巧妙啊~~


手機燈送上祝福, 真係好開心!


Words from father



Go.  My Girl, take your own path.


好感動好感動的婚禮!!

沒有留言:

張貼留言