2019年7月14日 星期日

聯絡

工作堆積如山成日 OT, 覺得身心疲乏本來想退出唔做團契職員, 點知被人搶先一步, 加上 Gienna 移民職員真係買少見少, 唯有硬著頭皮繼續事奉, 不過我揀個較為輕省既位置做聯絡 :P  感恩的是, 我一應承做職員, 天父就俾我轉工成功!  希望新部門唔駛成日 OT 就好了!

今日就係一年一度助道部交替禮
呢度係我地既骨幹成員


環保, 今年程序表大家用 QR code scan, 呢張係小明 download 俾我架, 勁!


今朝有導師們獻詩


勁 band support


小明的撒母耳團, 今年隨住 Keynes 叔叔移民離開, 多左嘉麗姨姨幫手做導師!


我好鍾意既團歌


提摩太團新一屆職員, 歡迎 Anson 媽媽 ^^


大合照


聽從主命令得我主喜悅!

沒有留言:

張貼留言