2019年8月1日 星期四

So Long, Farewell

我既好同事 Joey 食左肥雞餐原先 6 月 30 日要走, 但 extend 多一個月, 我就 exchange 兩個星期, 本來今日應該得我一個 last day, 多謝 7 月31 日中午無端端掛 8 號風球冇左半日, 造就 Joey 要補番半日 (佢話 handover 唔晒喎)  Anyway, 我地雙 J 最後齊上齊落咯 ^^

由我第一日入黎呢度做野, Joey 已經非常非常照顧我, 係我既長期飯腳, 教我做野, 教我買樓, 睇住我結婚, 生仔, 又教我好多育兒知識, 點樣幫小朋友搵學校學咩興趣班等等... 無私既分享, 傾力既幫助, 我非常非常唔捨得你, 但我又好高興好開心你可以走, 唔駛再係度捱, 五癆七傷, 仔大女大可以提早退休嘆世界!

我諗左好耐, 亦搵左好耐, 終於決定整筒菲林俾你!  最寶貴既禮物莫過於將珍貴既時刻永久留住


點估到你都有禮物送俾我!?!  仲係一把刻字既木梳, 又有散水餅, 其他同事亦有禮物俾我, 一時之間萬種感覺湧上心頭, 過去的點點滴滴展現在眼前.....

從頭開始 一梳百順!  承你貴言!


初時係因為 farewell Joey Gary 連帶我都有飯食, 後來大家知道我轉部門都 farewell 埋我!  其實我仲係度啦!


庶務部同事請既呢一餐西貢海鮮最震撼!  連退左休既 Jo 姐同賢叔都有出席, 好高興!


大家都係好朋友, 好同事


食肥雞餐走既同事其實為數不少, 不過唔係個個位都會 fill 番


多謝晒你地既每一餐飯!  等我食左先減肥下!


呢幾位係高層的同事, 哈哈哈~


仲有我既舊老闆, 佢聽到我轉新部門開心到跳起, 因為知道新 Head 人品非常之好, 我能夠跟到一個好老闆佢替我好高興!!


多謝 Michelle 榮休, 佢既離開造就職位空缺, 形成音樂椅效應, 佢接你個位, 我接佢個位 ^^


舊部門都有約食 farewell 飯, 史無前例最人齊既一張相!  絕響!


原先諗住 last day 靜靜地, 點知部門攪個驚喜 party 俾 Joey, 整喊左佢啦!


再見老闆, 江湖再見


趁機影多幾張相, 一班合作無間既同事們!  祝福你地!



因為份禮物太貴重要派出私人保鑣 :D  Long time no see ah Raymond!


別了我的好同事, 好老師, 好朋友, 好家姐!


多謝!  珍重!  以後有緣再聚!!

沒有留言:

張貼留言