2019年8月24日 星期六

短劇匯演

多謝大咪導演點名邀請, 小慈又可以有份演出話劇了!!  今次仲係大咪哥初次自編自導既作品, 十分榮幸呢!


演出既劇目叫 承諾, 小慈做幼年穎晞, 大個女識得自己寫感想完全冇俾我 prove read


舊年係 Up To You 十周年演出, 一年後既今天安排短劇匯演, 由籌備到出街只係兩個月, 再一次挑戰 Up To You 組員既合作性


Run Down


由於轉工我要揹兩個部門既工作關係, 我實在冇時間亦冇力參與是次演出, 未能到台前表演!  但小慈好努力, 自己搭車來回教會排劇, 只係有時夜左我地就去車站接佢返屋企, 好生性!  今晚 Tech Run 了, 加油呀~~


小慈化妝中


靚靚小慈與道具小蜜蜂


全家來撐場, 踏下台板先 ^^


弟弟表示好想好似小慈家姐咁演話劇, 要等岩佢既角色先得


教會化身黑盒劇場

專業的音響及燈光技術團隊


開 show 前集郵一下先, 有 Up To You 主席堅城導演, 副主席及男一 BB 哥哥, 專業舞台化妝師 Nancy & Ada 姨姨, 仲有後台的甜甜姨姨


演員包括 大細穎晞,  情敵同列怡, 小慈收集媽媽系列之又多一個 Bobby 契媽, 仲有另一劇目導演福哥


我既過客好幫手 Phoenix, 今次到佢做演員阿朱了


阿旦既好朋友s 阿朱阿九仲有咕嚕


開 show 前一定要祈禱!  來榮耀我們的主!


Good Show!!!!


演員 stand by, 小慈 on show 了


幼年穎晞與契媽 AND 長大了的穎晞與年老的契媽


另一劇目 阿旦阿旦郁得番


謝幕


導演們與大家交流, 真誠對話, 接受意見


兩日三場既短劇話咁快就完結, 安排驚喜生日派對俾同月同日生日既阿朱阿九


人海裡最終找到是你!  演員係好有愛架!


Good Show 呀!


同小慈慶功


任食燒烤放題, 小慈好興奮


小明對於可以任食牛肉表示非常滿意


飽到捧住個肚返屋企


小慈表示今次短劇雖然得三句對白, 但佢今次竟然有機會幫手做 SM, 做幕後, 佢覺得仲好玩, 又學到好多野所以好開心

熱愛舞台, 希望透過不同的角色及演繹方法, 將福音傳遍每個角落!

沒有留言:

張貼留言