2019年6月29日 星期六

升班

每年 6 月既最後一個星期六都係詩班既重要日子 -- 聖樂部就職禮 ^^


兒童詩班及初級詩班一齊獻詩



I just keep trusting my Load :)


初詩大合照


小慈由 4 歲開始在兒童詩班唱歌事奉, 二年級升初級詩班, 而家升中二, 小慈由初詩再升一級到少年詩班了!  5 年前既一幅相何其珍貴 ^^


初詩升少詩名單


多謝 Queenie 姨姨、敬慧姨姨及家蕊姨姨多年既教導及照顧


5 年前小慈升初級詩班既相, 好得意呀!  可惜今日李樂柔同蕭美慈都不在


典禮後, 我地又搭教會安排既城巴去晚宴場地


食 buffet 最開心


今年仲有雪糕食!!!  多年來向主席爭取要有飯後甜品, 終於得償所願, YEAH!!!


淨係詩班都 11 圍, 勁呀!


初詩自己都包一枱


乖仔落力幫我攞野食, 知我鍾意食芝士焗蠔同埋焦糖燉蛋, 起勢咁攞俾我, 呢個背影非常孝順


教會裡的好姐妹


影張家庭照留念先


初詩夜晚人多過下午, 二年級去到中一其實都幾難兼顧, 但有音樂將大家連在一起 :)


嘩~~  經典呀!!  我地希幔詩班終於有張聚餐大合照, 人數仲係雙位數添呀!!  太感動!!


開心的一晚, 用聲音讚美主!!  Sing Hallelujah to Our Lord!!!

沒有留言:

張貼留言