2019年6月1日 星期六

小五呈分試

殺到埋身喇!  話咁快就到弟弟小五下學期第一次呈分!!  真係巧剪漿......

我地由復活節假已經開始溫書, 但都要等學校出左考試範圍先可以出盡力溫習, 點知老師既心態同我地一樣, 一出考試範圍就出盡力俾功課, 要趕番晒所有課程!  最好笑有本 workbook 平時好生面口, 竟然要佢地一晚做晒 6 個 exercise 真係人都癲 @.@

小明都洩氣架, 平時係學校已經做晒功課返屋企可以嘆世界, 而家功課多到晚晚八九十點都攪唔掂, 仲未計溫默書呢?!  真係想抽時間溫書都難.... 老師下次可唔可以有 D planning, 唔好炒埋一碟, 會 C 人架!

未到考試週都已經有好多隨堂考試, 口試作文普通話音樂都要溫, 閒科攞 A 咁成績表會靚仔 D 麻, 話晒音樂都 x 2, 聖經又 x 2, 視藝 x 3, 常識 + Science x 6, 不過最重要都係中英數 x 9 架!  唯有星期六日爭取時間溫書, 間場真係只可以休息 10 分鐘, 我都肉赤不過冇辦法, 忍下啦, 辛苦一個月放暑假玩兩個月, 抵啦!

苦中作樂, 小明既答案係我心目中真係 100 分架!  不過可惜老師既標準答案係唔一樣.....


其實個個小朋友都係獨特既, 強弱既地方都唔同, 整麵包都唔係個個一樣啦!  以小明為例, 佢音樂方面真係好吃力, 又要佢唱歌、又要吹牧童笛、拍拍子仲要考埋樂理, 真係攞佢命 @.@  我已經要佢將勤補絀唱多 D 吹多 D, 值 10 分既音樂會報告又非常有心機做, 希望佢今次生生性性合格啦, 音樂都乘大兩倍架麻!


Try your best and God will do the rest!  祝小明考呈分試旗開得勝, 掂過碌蔗!!


加油!!!

沒有留言:

張貼留言