2019年6月22日 星期六

16 年的藍寶石

不經不覺結婚 16 年了, 是謂藍寶石婚!  藍寶石是一種奢侈的裝飾品, 藍寶石象徵忠誠、堅貞、慈愛和誠實!  Very good!  I like blue ^^  一早, 面書同仁已經造左條片恭賀我, 好 sweet 啊!



今年既結婚週年真係好開心, 首先係秋秋可以連放兩日星期六日陪住我, 另外就係, 我終於成功申請調遷可以轉部門返工了!!!  一收到好消息, 我就決定買禮物獎勵自己同埋我最愛既家人, 呢 4 位就係我地屋企既新成員了!!  未返到屋企已經改晒名: 爸爸 Whale, 叉臍, 大頭, 仲有我既 Kissy


有個小朋友對佢地愛不釋手 :D


6月22日星期六, 今日好開心亦好忙碌, 首先要帶呢位坐第一行都開始睇唔到黑板既小妹妹去攞眼鏡, 由 4 月訂造到 5 月尾先起貨但今日先有時間攞, 真係等到頸都長!  四眼小慈出世喇!!


姿姿既生日飯本來約左 6.12 但因修例既緣故要押後, 一押就好難約, 終於今日連埋 Wendy 既生日飯一齊食, 黎到先知呢間餐廳係 Cherrie 既舊生做揸 fit 人, 世界好細啊!  揸 fit 人好識做咁送甜品俾我地慶祝 ^^


馬不停蹄, 同我班好姊妹食完個 lunch 就約我既心肝寶貝去玩慶祝結婚週年紀念了!  秋秋放假, 唔想淨係食餐飯咁單調, 於是我提議去做 D 未做過既野, 住左沙田咁耐真係第一次幫襯呢間保齡球場!


各自入自己個名, 你睇大家幾簡潔


梗係由爸爸媽媽開波先啦!


小慈話戴番眼鏡睇得清楚 D, 眼鏡姐弟更加似樣 :D


呢條並非免落坑球道, 但小明有打不死精神, 0 支都冇所謂, 叻仔!


小慈就隻手伸得唔夠直, 次次都打斜就直接落坑, 好沮喪


第一次算唔錯啦!


第二局明顯大家都冇力了.... $95 玩 2 局包小食飲品, ok 啦!


樓上打完保齡球, 意猶未盡, 去埋樓下唱卡拉 OK!


非常有進步呀, 分類直頭有埋福音歌曲, 實在太開心了!!


開金口喇喂~~~


兩姐弟基本上係霸住支咪唔俾我唱既, 連一人一段都唔制.....


最好笑係小明, 連唱 3 次 Alan Walker 既 On my way


唱到 10:30 pm 冇電了


好 High!  我既小寶貝簡直盡得我既珍傳, 完全係一對咪霸!

多謝你地帶俾我同秋秋咁多歡樂, 令我地既二人世界添上無限色彩!

秋秋, I love you!

沒有留言:

張貼留言