2017年4月12日 星期三

Final Run

由 3月尾到而家, 由一個星期綵排一兩次, 到一個星期綵排三四次, 再到呢個星期晚晚綵排, 睇住小慈每次都有進步, 真係幾開心, 排劇仲有好多難忘既經驗, 小慈已經同我講超過一次覺得話劇好好玩, 唔覺得辛苦, 仲話出年如果再有機會都想再參加 ^^

影宣傳照, 竟然話小慈個樣 95% 似爸爸  @.@


有晚綵排時誤撞喉管, 洩露煙霧觸響警鐘連消防員都黎埋, 呢個經驗真係勁難忘


教會弟兄姐妹原來臥虎藏龍, 音響、燈光、攝影、配樂、道具樣樣都有人識, 今日佈景組真係砌左個籠屋出黎!!  勁逼真!


超勁正!  嘆為觀止!!


呢一格就係小慈與劇入面媽媽既床位


好狹窄, 小慈感受好深


借錢梗要還, 咪俾錢中介!  道具組好野!!


一有時間就對戲, 有埋佈景更加投入, 大家都好認真, 小慈被感染了


第一次見 Walkman


今晚要化妝、換衫、run through, 攪掂晒既小慈自己玩等埋位


趁呢個空檔, 我梗係幫佢集郵啦!  Up to You 高手如雲, 連媽媽我都學到野



每個哥哥姐姐姨姨叔叔都對小慈愛護有加, 俾左佢一個非常非常愉快既體驗, 開佢既眼光, 多謝你地!


大咪哥真係好好笑!  聽得多睇得多, 小慈已經背晒成套劇所有人既每一句對白


今晚仲有 Up to You 之寶既寶哥黎幫手執排, 學到野呀!  寶哥話小慈做得好, 遲下有套兒童劇都會搵小慈幫手 :D


影劇照


攝影師 Dan Dan 真係高手, 影得好好呀!!


掌握每個角色既神韻



我好鍾意呢張台前幕後既大合照, 大家都笑得好開心


好開心有機會參與事奉, Up to You 你地每一個既認真, 令我深深感動, 我們原是要將最好既獻於主, 不論時間、才幹、金錢、愛心....... 就是要獻上最美!!

沒有留言:

張貼留言