2017年4月7日 星期五

有進步 老師, 感謝您!

小明今日放學打電話俾我, 佢係咁講既:

小明: 「媽媽, 我今日俾老師寫手冊呀!」
我:「下?  衰咩呀?  欠帶野?」
小明:「點解你會覺得寫手冊一定係衰野既呢?」
我:「依?  你咁講即係老師讚你?」
小明:「岩勒!  就係咁樣!」
我:「嘩~  邊個老師咁欣賞你呀?」
小明:「音樂科藍老師呀!」
我:「音樂科?  佢讚你咩呢?」
小明:「佢讚我有進步!」
我:「唱歌方面?」
小明:「唔係呀, 我成日都有舉手答問題仲要答岩晒, 同埋我排隊講少左野好有進步呀!」
我已經爆笑 :D 「咁即係你平時排隊好嘈啦?!」
小明:「我叫其他小朋友安靜之麻」
我:「仲好講, 你唔好再講野咁用力咁大聲, 把聲而家已經沙晒, 就黎唱唔到歌架喇!」

真係俾弟弟笑死, 不過寫手冊接受讚賞都真係第一次見, 小慈都未試過


整個 close up 睇清楚, 出自音樂科老師所以有畫粒音符 ^^


你欣賞我, 我又欣賞你, 小明寫左張敬師咭俾佢最愛既班主任 Mr Ho, 自己寫晒成張咭然後叫我簽名, 又寫得幾好喎 :)


呢位就係廣受歡迎的 Mr Ho, 成日俾同學仔攬住


小明張咭因為寫得太好, 被班主任 Mr Ho 揀中佢 lunch time 去廣播室做「午間廣播」, 向全校讀出呢張咭既內容 !!  嘩~~~  好榮幸呀!

呢間就係午間廣播室


廣播中~~  On Air


弟弟話佢做完午間廣播返課室, 全班熱烈拍手歡迎佢返黎, 仲大叫佢做「明星」添, 笑死 :DDDD


爆笑事件一則 -- 話說我地今晚睇新聞
小慈:「新聞入面個主持人都係姓郭喎!」
我:「唔出奇丫, 郭都係一個大姓黎架 !」
小明:「係齊天大聖呀!」
哈哈哈哈哈哈
我:「大既姓氏, 即係都多人姓郭, 唔係個個大聖爺呀!」
爸爸:「咁好想像力!」

小明真係好可愛~~

沒有留言:

張貼留言