2017年1月26日 星期四

年宵花市

通常第一印象非常重要, 感覺良好之後就會繼續下去.... 我講既係小慈小明, 舊年行年宵超級開心於是今年不停問我幾時再去?  我問佢地有野想買咩?  小明即刻話要拖番舊年隻狗, 小慈仲指明要行維園添, 真係識揀 ^^ 


今年天氣好好, 又唔算太多人, 自拍都冇俾人撞 :)


雞!  全部都係雞!


呢檔雞脾好逼真, 話連宇宙最強既人都買番屋企喎


雞不可失... 好得 Chick.... D 名真係好攪笑


埋黎睇埋黎買, 好靚既炒栗子呀喂~~~


呢個機械人我細細個都有呀!!  好得意, 幫襯佢地買左條吹波膠, 細時吞唔少落肚架我


毛記電視既毛記劣食真係笑爆嘴, 佢 D 名真係正到..... 唔敢食呢


年宵亦有不少政治色彩, 傳聞楊岳橋 $38 同人合照一張幫個黨籌款, 可惜今日見唔到, 只見林日曦在毛記賤貨寫大字


 整串冰糖葫蘆穩陣, 仲有小慈小明最鍾意食既糖蔥餅


未行晒就已經俾呢檔兒時玩具吸引住, 咁鍾意摺東南西北既兩姐弟, 點都要買返去啦!


仲有佢地由頭恨到尾既氫氣球, 弟弟揀左隻企鵝, 說好的拖狗呢?


我地逗留得最耐既一檔係叫「正品派發」, 初初係有個叔叔派抹布, 又黑色又白色又示範埋點用, 派派下就派一個有包裝既袋, 話係超市、家品有得買, 跟住又派密實膠條, 又長又短咁, 又數人數話要預幾多條去派, 又送出打唔爛砧板又話成袋 pack 好晒送俾在場每一位, 仲話見大家咁留心咁好反應要送出鎮店之寶 $1688 既鑄鋁陶瓷鍋, 話老細寧願擺檔派試用裝都好過用二三百萬請名星賣廣告喎, 做示範要大家留心睇, 答岩問題就送 $1688 既鍋...... 到最後做心理測驗, 話如果係好既野要你俾錢你都會買云云, 真係有十幾廿人買左特價 $498 既鍋....  學到野呀!  3D 納米技術呀!  人既心理拿捏得非常到位!  我地都買左一個, 因為個湯煲爛左, 秋秋想買黎蚊牛腩, 如果唔係一早拉我地走左啦!  於是買到大包細包咁返屋企  >v<


行左咁耐又肚餓, 拉大隊去食我恨左好耐既花園餐廳 ^^


3 個餐 3 杯飲品, 最爽係我 3 杯都有得飲


滿載而歸!

沒有留言:

張貼留言