2017年1月20日 星期五

基督女少年軍宿營

今日應該係好日子啦, 中國舞比賽同基督女少年軍宿營撞正同一日, 老師都非常緊張事前打電話俾我問我會唔會退宿?  因為跳舞比賽到 5:00 pm, 需要我到比賽場地接小慈再直接送到營舍, 好在我都攞到假去睇小慈比賽同埋做人肉 uber, 當老師同我講在高山劇場比賽時我真係鬆左一啖氣, 幾怕佢話去屯門大會堂比賽我真係唔知點送佢入西貢!?

人肉 uber 飛的士, 連的士司機都唔知邊度係香港青年協會賽馬會西貢戶外訓練營, 冇地址, 冇街名, 攪到要出動導航, 最後車資 $150 比我想像中平, 飛車入去仲見到少少日落 ^^


小慈剛剛趕得切入營 BBQ, 今年終於冇落雨燒得成  :D


老師可能有愧於我地咁辛苦入營, 私下幫小慈影靚相晨早 send 俾我 :)


GB Girls 大合照


幫小慈落晒妝先入營, 但佢 gel 到個頭箭豬仔咁真係冇計, 西貢青協 camp site 出名企理, 於是吩咐小慈放心沖涼, 用護髮素洗一洗先再用洗頭水, 衰妹足足洗左 3 次頭先覺得乾淨, 第二朝仲非常自然咁唔紥辮就出營, 話俾頭髮休息下喎  ^o^


燒左麵包腸仔雞翼牛扒, 玩左羅馬炮架, 同隊友去空中花園傾偈食零食玩鬼口水, 開心到不得了~~

抵媽媽咁辛苦人肉 uber 運你入去  :D

沒有留言:

張貼留言