2017年1月16日 星期一

超感官暴龍展

2013 年, 科學館舉辦「巨龍傳奇」, 一隻隻活生生既恐龍呈現大家眼前, 淨係門口隻腕龍都有2層樓咁高, 好好睇, 好精彩!

事隔 4 年, 科學館再次用恐龍做主題舉辦「超感官暴龍展」, 我地梗係捧場啦~~


不過今次冇「真」恐龍睇, 全部用 iPad 對住指定地方, 恐龍就會在螢幕出現


用螢幕研究暴龍, 頭比人類大但不及我地聰明


好多資訊, 不過會場太暗 D 字有 D 難睇


呢個虛擬新體驗要 13 歲以上先有得玩, 小慈小明好失望, 於是就由我同爸爸玩完話佢地知係咩, 其實係 VR 技術, 戴左副好重既眼鏡就有立體效果, 故事話我地搭降落傘飛左去暴龍住既地方作近距離觀察, 點知意外墜下差 D 俾暴龍食左, 遇上空氣污染冇太陽冇植物生長令所有恐龍冇食物漸漸滅亡


我地玩緊 VR 既時候, 小慈小明就走左去同大電視入面既恐龍玩


參加工作坊「尋找恐龍足跡」, 係砌番隻恐龍腳板出黎, 俾弟弟發現 puzzle 後面有號碼, 跟 number 所以砌得好快


恐龍展好快參觀完, 好在科學館仲有其他野玩


光線折射同鏡係好好玩架


砌潛望鏡


入左森林


咁大個顯微鏡連條鬚都睇得好清楚


好有型既虎斑蝶


爸爸加以講解


呢幅昆蟲標本牆, 超靚!


弟弟而家當然最鍾意螳螂啦 ^^  屋企個兩隻係草綠色既唔似係呢幾款


弟弟拉左隻貓既 DNA 出黎, 小慈拉左人既 DNA 長度


Jimmy 骨呀!!


度高磅重!


小慈小明身高都岩標準, 不過重量就差得遠, 輕飄飄將來唔駛減肥 :P


今次超感官暴龍展冇上次咁驚喜, 我地都係鍾意 D 大大隻隻既恐龍夠震憾, 攞左塊 iPad 睇電視咁都係差 D D

沒有留言:

張貼留言