2017年1月13日 星期五

Watoto

五年級要做音樂會報告, 仲要計落呈分試成績, 巧驚驚啊~  邊度有岩小慈聽既音樂會?  原來問下就有!!  Cherrie 姨姨做 Watoto Host Family, 可以即場送 4 張飛俾我地, 仲要係 VIP 位置啊 :)  小慈放學仲要去補習架, 不過飛車都要聽呢個咁難得既音樂會啦~


小明真係超級好記性, 兩年前我地第一次聽 Watoto, 音樂會結束後買精品支持 Watoto , 我地買左兩隻大笨象, 弟弟好想要長頸鹿不過一早賣晒冇貨, 今次入場, 小明不容有失一坐低就話要買長頸鹿, 終於俾佢買到, 成個開心晒 :D


 勁歌熱舞, 我俾台上一班小朋友忘我地又唱又跳, 投入地拍手舉手甚至流淚地唱詩歌 praise the Lord 深深地打動~~~~


熱情的 Watoto 小朋友!  We have the same Heavenly Father, we are family in Christ ^^


What we can do is pray for them, 更可以捐款、接待、參與 Watoto 事工


May God bless Watoto!

沒有留言:

張貼留言