2015年6月20日 星期六

宣教士體驗日

教會第一次舉辦, 未參加過, 暫時亦冇諗過自己會做宣教士, 所以去睇驗下都好應該


我地由頭到尾經歷一次宣教士既誕生過程 -- 首先要有負擔去宣教, 祈禱求問神的心意, 蒙召, 心理評估, 入讀神學院, 決定宣教既國家, 申請 visa, 會受到大使館人員刁難, 唔小心講左你去宣教的話, 9 成 9 都唔批 visa 俾你, 要靈巧像蛇, 有智慧地答問題先得, 冇宗教自由國家尤其唔喜歡基督教!  小慈小明等審批中  (教會是次製作特別認真!!)


幾經艱辛填十幾廿份表先可以申請出國, 教會為每個宣教士提供金錢及禱告支持, 出發前參加教會差遣禮


終於可以買機票起程出發喇!!  我地要去泰國宣教!

準備登機, 要 check 機票, visa & passport 好認真架!


竟然真係要上車繞場一周示意我地真係搭飛機離開左香港!


抵步了!  撇下所有的一切進入一個陌生的國度


宣教士遇到最大既障礙就係言語不通, 我地努力學習緊泰文!

神 pra jaao 愛 rak  你 khun

Nuu  for 小朋友既我  di-chan for 女士既我  phom for 男士既我

你叫咩名  Khun  chue  a-rai  (尾音) khrap for 男士 / Kha for 女士

我 di-chan 名 chue  Joanne  kha

多謝你  Khrop  poon  ka


去探訪當地既家庭, 我地受到熱情既美食招待


泰國人好單純, 好熱情, 同埋佢地煮既野真係好好食呀!!


我地今日總共經過 11 關先出到國, 少 D 意志都會中途放棄!

踏上宣教士之路真係非常非常唔容易!!  我地要多為宣教士禱告, 金錢上支持!!

沒有留言:

張貼留言