2015年6月2日 星期二

吞藥丸

最怕佢地測驗考試先黎病, 今朝開考, 返學唔夠半個鐘學校就打電話俾我話小慈係學校嘔!!!  即刻要接番屋企唔准考試  >.<  但到我去接佢時, 見小慈精神亦亦?!  佢話集隊時覺得好焗, 嘔左出黎已經冇事.  我見佢咁咪同佢爭取考埋試先啦, 唔想第二日補考咁辛苦麻.... 但學校唔俾, 一定要我帶小慈睇醫生, 唉~

醫生斷定小慈食早餐太快黐住喉嚨, 濁一濁嘔番出黎, 又冇屙又冇發燒, 嘔得一次好小事!  咪係羅, 學校咁都要人返屋企, 好唔抵麻.  不過醫生循例都要開藥, 開定 D 化胃氣呀, 幫助消化, 止暈止嘔等等.  就係呢個 moment, 小慈叮一聲請醫生開藥丸俾佢食, 話自己大個唔想再飲藥水

於是, 食藥都咁開心既小慈


人生第一次吞藥丸!!  我吞喇~~  之前用左一小盒的嗒糖學吞藥丸架喇 ^^


好順利, 唔駛骨落, 骨落, 骨落


唔好再無啦啦嘔, 驚嚇媽媽啊!

2 則留言:



  1. vong kam2015年6月7日 上午9:00
    恩明,你的八達通遺留在我的士上,請联络我取回吖,97128939黃生。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的嗎? 太好了!! 恩明十分喜歡那個八達通套的!! 我 whatsApp 聯絡你吧!

      刪除