2015年6月13日 星期六

游閒的下午

考完試既感覺真係好好, 功課絕無謹有, 想去街就去街!  今日我地去左探貓呀!

呢位係魚檔嬸嬸, 佢養左 3 隻超級自由既貓, 來去自如好難先見到佢地, 今日有幸見到兩隻 ^^


佢地係真真正正真係會捉老鼠同埋食鮮魚既貓, 其他野係唔食架  :)


屋企既鐘, 唔知點解同一時間全部罷工, 不過都唔怪得佢地隻隻都用左十幾年架喇, 而家俾機會我地入過 D 新貨  :)  買鐘既時候, 舖頭既叔叔竟然提醒我地唔好用靚電, 買日本城最平個隻電得架喇, 仲要每年都換一次電芯個鐘就會好好用.... 真係估唔到太勁既電反而會整壞個鐘, 咁我地而家知喇, 屋企既鐘原來俾我地整瓜   >x<  Oh!  Sorry!


好靚!  好靚!!  好鐘意呢個樹葉鐘同埋 Nano block 鐘, 自己砌架!  小慈小明即刻砌晒自己個名上去 ^^


出面熱辣辣, 最理想係留係屋企玩, 終於俾小慈恨到玩大富翁, 弟弟爭住做銀行, 又 ok 喎冇找錯錢


游閒既感覺真好, 我唔駛返工陪佢地玩就仲好  ^^

沒有留言:

張貼留言