2015年6月6日 星期六

去玩! 去癲! 黎 Ocean Park

好耐之前買左 4 張海洋公園飛, 本來想趁教師發展日去, 等下等下, 終於都係要等到小慈小明考晒試安安樂樂先去玩 ^^

我地今日去金鐘轉搭海洋公園巴士, 車程快好多呀!!


N 年冇搭過呢架穿梭巴士


話咁快就落車, 我叫小慈小明學海豚擺 pose, 肉緊既兩姐弟真係嘴咀 :D


入場喇~~~  今日藍天白雲好太陽


攪咩成個迪士尼咁?  門口有一大堆汽球 + bubble 機?


唔理三七二十一, 第一件事衝去澳洲歷奇, 我地為左袋鼠同樹熊而黎架


扮袋鼠  :)


個門口好細, 原來係老大街入面, 差 D 錯過左


袋鼠樹熊出黎迎賓, 如果呢個位真係有得抱樹熊就好啦


實在太似迪士尼, 入場之前要睇片


我地既朋友熙熙呀 ^^


食緊樹葉


食唔夠兩塊就合埋眼


仲瞓得好甜... 會唔會跌落樹呢?


答案係唔會既, 因為佢地有好特別既爪


真既尤加利葉


呢度仲有可以自由飛既笑翠鳥, 笑聲好似人架


紅頸袋鼠好細隻, 岩晒香港養


遊戲好新, 玩到唔捨得走


探熊貓, 今日得樂樂出黎迎賓, 仲要攬住個筒瞓左, 其餘盈盈安安佳佳全部呢晒入房


自動埋位等影相既小慈


每逢經呢個位都會俾人捉住影全家幅


今朝樂園好少人呀, 爽!


弟弟仲係未夠高, 冇得玩熱帶激流


唯有去射爸爸同埋小慈家姐平衡下心理啦


射中, yeah!


濕晒~~


小慈都要射水報仇喎


小明唔知點解次次都話好掛住呢隻大老鼠架


小侏戎落左黎, 好少見佢咁近玻璃


毒箭蛙真係好有型


我地搭海洋公園最長既扶手電梯去一個我地未曾去過既地方


小慈準備挑戰自己既極限


我地玩越礦飛車


太驚, 小慈頂唔順喊喊呀!  好在好快冇事


係!  我地又準備濕身喇~~


第一次玩滑浪飛船冇人


唔怕死既小明一定要坐船頭


足足玩左 3 次先夠皮!  食多 D 飯, 快 D 高過 120CM 就好多遊戲都有你份架喇, 小明


食飽飽去搵小狐狸, 多左幾隻 BB 呀


鯊魚館裝修好


好得人驚呢


小明問條鯊魚唔郁係死左定瞓左?  好似 D 魚死係會反肚架喎, 所以應該係瞓左


好近呀 D 鯊魚


唔搭纜車唔似去過海洋公園, 所以即使要排 20 分鐘都要搭



埋黎睇, 埋黎揀


包車


佢地好怕行香港老大街, 好怕聽口水歌, 不過今日有民間手工睇


麵粉公仔呀!!


仲有功夫小子, 小明怕羞唔肯擺 pose


鯊魚先生, 我地頭先去探你呀!


仲有樂樂!  好連戲呀, 我地今日真係淨係見到你咋


回憶太美好, 以前玩過覺得開心, 所以每次都要黎兒童王國玩一陣


縱然我覺得呢個公園對佢地黎講已經有少少無聊


好在仲有個青蛙跳


雖然記得晒 D 劇情, 天上皇者都係要睇既


Parrots have feather, can fly, can walk ,have a hooked beak and love to eat seeds!  小明 Science 攞 98 分架  :)


觸摸池今日摸既海洋生物係鯊魚蛋!!!  真係未見過呀


鯊魚館好睇 D, 同 D 魚近好多


未睇夠, 於是今晚幫襯海龍王餐廳


最鍾意坐梳化


唔係最近魚缸, 但景觀都好好呀


見番條蘇眉


西餐唔錯呀呢度


去到邊度都係鍾意公仔


探完樹熊點會唔鍾意


於是又敗左兩隻返屋企.... 屋企都真係夠晒動物做個動物園, 咩品種都有啦!


我也願佢地有慈心善心, 愛護動物, 保護植物, 珍惜及欣賞天父的創造 ^^

沒有留言:

張貼留言