2015年6月26日 星期五

你吞我又吞

小明由細到大食藥都好乖, 好合作, 但上年開始佢有一次咳左好耐, 醫生轉左一隻超強咳水俾佢, 應該係好難食, 因為佢一食就嘔   >.<   自此之後, 一見到支黑色既咳藥水就反胃, 未食就嘔定先!!  仲連帶其他藥水都唔願食, 又氹又鬧又出朱古力奶提子汁送藥都攪唔掂

今次又病左, 無端端發燒, 話自己喉嚨痛, 明明聽到佢有幾聲咳但因為怕左唔想食咳藥水就話自己無咳  @.@   咁唔得架麻!!  於是我問佢, 想唔想好似小慈家姐咁吞藥丸?

小明對眼即刻發光, 佢冇諗過自己可以!  縱然自己未試過吞藥丸, 但點都好過食到嘔!  於是二話不說要求醫生開藥丸!

最好笑小明話:「醫生問左我十幾廿次係咪真係要藥丸?  我答佢十幾廿次係佢都繼續問, 好懷疑我係咪真係識吞, 我得架!  佢仲嚇我開左藥丸冇得轉番」


好憎支咳藥水, 俾左個 dislike 佢!  雖然第一次俾 D 藥黐住條脷苦過 dee dee 輪盡都不得了, 但試多幾次就順利好多, 好叻仔呀!!

作為媽媽, 我最想既就係你唔病啦!

沒有留言:

張貼留言