2015年6月22日 星期一

麻婚 12 年

真係好奇怪... 點解結婚 12 周年叫「麻婚」?  唔係解麻木掛?  唔會喎, 我仲係好愛我個老公喎!  望穿秋水終於考完試派晒卷返半日冇功課, 我同我最愛既秋秋即刻出街食飯, 浪漫地渡過我地既結婚周年紀念 ^^

@ Sheraton  塊鵝肝真係冇得頂!!!  望住車水馬龍街景真係一流  :)


酒店仲好好送蛋糕俾我地慶祝 -- 秋秋 Love You Forever  ^8^


Facebook 真係厲害, 而家有個 look back 功能, 今日一上網佢就話俾我知 3 年前既結婚周年我地去左海洋公園!!  佢唔講真係唔記得, 你睇小慈小明個樣幾細個 ^^



仲有祝我地結婚週年紀念日快樂!  So Sweet :)



我好鍾意呢幅圖, 戴起呢對戒指, 你確實係要凡事包容、凡事相信、凡事盼望、凡事忍耐


Happy Anniversary!  I Love You 秋秋!  感恩沿途有你   *8*



好文分享 - 先做好男好女, 才會是好夫好妻

沒有留言:

張貼留言