2015年2月19日 星期四

避年布吉之旅 Day 3 下

攀牙島一日遊第 5 站, Island Safari


行程包 fish spa, 開心到小慈小明飛起, 浸到唔願上水 ^^


Safari 好多野玩, 睇馬騮表演


大象表演


$100 baht 買梳香蕉, 象仔問小明討食


小明一個唔留神就俾象仔捲走成梳香蕉, 2 秒就俾佢連皮食晒!!!  仲以為大象個口好細添...


梗係知佢唔甘心啦!  俾多 $20 baht 同象仔合照, 見到紙幣, 象仔二話不說就識將條象鼻放上弟弟個頭度  >v<  小明話原來大象皮膚好粗糙架


仲有得摸象牙筷子, 好硬呀!


小明太鍾意大笨象, 我地就去騎大象~


大笨象隊好壯觀 ^^


我地隻大笨象係女仔黎架, 今年 25 歲, 聽唔到佢叫咩名, 佢曳唔肯行俾象叔叔打左佢幾次..... 我地心都實埋, 起晒雞皮, 頭皮發麻...... sigh.....  V_V


後來象女乖番, 我地即刻餵佢食香蕉


象叔叔用草織左條頸鍊俾小慈, 開心到佢不得了


去坐牛車


唔知係路面不平定牛牛既步履不穩, 超 chok 呀!  差 D 暈車浪


呢隻黑牛靚仔又有型, 即刻同佢影相先


好乖, 除左個頭擰去食草之外完全唔郁架佢


參觀橡膠示範


呢棵就係橡膠樹喇


橡膠點黎架呢?  原來就係要用刀劏開少少樹皮取樹汁, 白色個 D 就係喇


呢 D 一塊一塊既就係橡膠


橡膠既製成品包括水鞋, 車呔, 蛙鞋, 手套等等



水果樂園擺設用水果設計, 動物園擺設當然用動物設計係好合理既


一直都聽到成個動物園有人唱歌, 原來就係呢位 9 歲既泰國小妹妹, 國語廣東話英文歌全部都識唱, 好厲害!  知我影佢相仲俾個 Yeah 我, 睇黎佢好 enjoy 有人注視, 小慈就打 C 都唔肯唱番首歌


坐車返酒店時有呢隻不知名昆蟲仔陪弟弟玩, 佢非常溫柔, 不過最後隻昆蟲都壯烈犧牲左  >.<


今晚我地決定幫襯呢間餐廳, 重點 -- 佢有冷氣 ^^


龍蝦呀!!


名副其實 open kitchen


等食的小孩


係泰國要搵一間有冷氣既餐廳一 D 都唔容易, 感恩我地遇上 ^^


噴火既冬蔭公湯, 好正呀!!


炒蜆都好正


串燒就一般, 攪笑地有麵包配埋


好飽!  今日去左好多地方行左好多路, 攰 C C, 大家都好早瞓 :)

(to be continue)

沒有留言:

張貼留言