2015年2月19日 星期四

避年布吉之旅 Day 3 上

大年初一!  祝大家羊年得意, 歲歲平安, 身體健康!!!


越洋都收到好多 WhatsApp 祝福, 我最鍾意呢張  :)


教會既公公婆婆寫左呢對揮春俾我地, 超靚呀 ^^


今日我地既行程好緊密, book 1 day tour 有專車接載


第一站去水果樂園  Lungkhai Fruits Garden


小明最鍾意食楊桃


小慈最鍾意食菠蘿!  泰國既菠蘿好迷你但超甜


呢粒山竹其實係廁所黎架!  周圍設計全部以水果為主題, 好攪笑


請大家食水果


有楊桃、木瓜、西瓜、火龍果, 但竟然冇榴槤!!  真係太可惜  :P


10 分鐘就起程, 呢度純粹係廁所中轉站  >v<  太趕時間, 小明塞到成口都係水果


第二站我地去左海邊


穿上救生衣, 我地準備出海去 Phang Nga Bay 攀牙灣


搭大飛呀, 好緊張


小明好攪笑, 佢問我係咪去睇中華白海豚  >v<


準備好未呀?


叫得大飛梗有原因, 快到拋起呀!


攀牙灣又名泰國小桂林, 擁有美麗既島嶼, 最有名既就係 007 詹士邦島, 佢地曾經係度拍戲取景, 我都記得皮雅斯·布士南同楊紫瓊係度出現過


好多特別既蝕岩塊, 身後呢棵就係最有名既「白菜頭」


我地去探險喇~~


頂天立地!


小朋友最鍾意穿山洞


爸爸話呢 D 就係石灰岩, 被海水侵蝕變成奇形怪狀, 岩壁既顏色好特別, 留心睇會見到藍色


小心唔好跌落海呀!


大學主修地理既爸爸話佢好多野唔記得晒  >.<


島上好多攤檔, 小明同昊昊要買膠鞋, 開價 $650 baht 一對, 我地殺價殺到 $300 baht 兩對, 都仲貴過香港買, 不過急住用冇計啦!  呢度買野一定要殺價, 佢都預左你殺, 直情俾部計數機你自己篤想俾幾錢


第三站我地去另外一個島


玩獨木舟唔係自己扒, 係有船夫代扒


坐船仔仲可以飲椰青, 爽呀!


船夫幫我地影相


咁都影到全家幅!  抵俾 $100 baht 貼士佢


好多特別既海蝕洞


全船人瞓低先過到


一個洞比一個洞細同窄, 好刺激呀!!


船夫俾我地試扒獨木舟


怕弟弟跌左支船槳漂出大海, 都係爸爸幫手穩陣


呢個係出名既馬頭 and 馬蹄, 見唔見到呀?


咸咸濕濕同我講前面係「咪咪島」  >0<


上大船抖抖, 有不知名果汁供應


仲有好多手信可以買


第四站去食飯  :)


Koh Panyee Island 呢度係回教漁村


勁攪笑


享受特色午餐


食飽飽又上大飛返碼頭, 烈日當空但又想吹海風, 小明就諗左呢個方法!  你睇佢個樣幾享受~


行程未完, to be continue

沒有留言:

張貼留言