2015年2月18日 星期三

避年布吉之旅 Day 2

一瞓醒望到咁既畫面簡直令人心曠神怡呀 ^^


酒店天台景色仲靚


坐係個亭入面睇人游水又得


自己游埋去個亭度又得


左擁右抱既爸爸 :)


酒店包每日早餐, 望住個無敵大海景, 食咩都覺得好味


乖孫為爺爺搥背中, 手勢都唔錯架佢 ^^


足球機免費任玩


仲有得玩乒乓波


尋日時間短冇去到沙灘玩, 但應承左小朋友既野一定要言出必行, 於是今日就玩足全日啦~~  為免曬到手臂鴛鴦色, 專登買件長袖防曬衫, 型唔型仔先?


天氣凍停左半年冇游水, 郭小明完全唔記得晒.......


都係上岸玩沙算啦


發現大量沙灘蟹!  交配進行中....  shu~~~~~~~~~~~~


巨型三點蟹都發現到!!  不過佢好惡, 唔覺意踩親佢就大件事


只敢向小蟹埋手, 捉左成堆


爆膏蟹都捉到!


後來同類既蟹再捉多隻, 小慈小明好堅持個隻就係佢老公 ^v^  爸爸好快放番佢地落水繼續傳宗接代!  加油!!!


午餐梗係食車仔檔既串燒啦, 連埋沙一齊食特別有風味


奇怪?!  沙灘竟然見到鴿子散步??!!!  佢仲唔驚人添噃


事必有因, 後尾佢行下埋 D, 行下埋 D 去攪我地袋垃圾!!  仲啄左塊雞骨出黎?!!  OMG!!  鴿子竟然鍾意食雞脾, 呼朋喚友, 成班鴿子黎幫我地清垃圾!!!  只係食雞, 燒魚係完全唔掂既!  好特別既口味......


天陰去沙灘好舒服, 精力充沛既小慈昊昊返到酒店仲要游水!!  佩服, 佩服


今日係年三十晚, 我地決定食餐好既 ^^


團年飯食池邊燒烤 buffet, 環境一流


好多野食呀!!  仲有專人燒俾我地食添~


靚到不得了 ^^


連生果切開都有花紋, 好有心思


有歌聽~~


美中不足係露天, 食到滴汗, 天黑海景睇唔到, 不過見到沙灘有人放煙花同埋孔明燈, 好有新年氣氛!  睇左一陣我地好快閃番入酒店房嘆冷氣, 嘻嘻~

(to be continue)

沒有留言:

張貼留言