2011年6月20日 星期一

寫字 & 戒片

按教育局規定不能要求幼兒班既兒童執筆寫字, 再加上小慈間學校係唔催谷既幼稚園, 所以小慈 K2 先開始寫字, 已經學識寫 Aa-Zz, 1-100, 中文字寫公司, 信, 作病, 商店, 售賣.....

驟眼睇起上黎, 小慈識寫既字好似好少, 當然仲要睇下對比邊間幼稚園啦, 我都聽過有 d 幼稚園 K1 已經識晒 A-Z 仲已經串緊字, K2 已經寫大量詞語背埋成數表, 不過我地都係 d 唔催谷既家長冇咩所謂, 讀書可以讀一世, 咁早識晒 d 字做咩先?! 

哈~~  你話我地懶又得, 自由發展又得, 而家小慈對文字仲係好有興趣, 成日都問我呢個係咩字, 睇書見到佢識既字又好興奮咁!  今晚仲攪笑, 攞住支筆同我講佢識寫好多字, 咁我叫佢寫黎睇下啦, 小慈就問我寫咩好呀?  我問佢想唔想寫自己個名?  小慈好興奮, 於是我就學老師咁拆開個字依筆順教佢寫, 小慈臨摹能力又幾好喎, 字體大小比例都掌握到, 第一次寫算幾好


越寫越有興趣, 越寫越多, 開始想寫咩字就要我地教佢, 仲學我用原子筆添!


得閒又畫下公仔, 隻大笨象好可愛呢!  右下角係一隻老鼠對腳跑得好快


學習興趣先係我地想追求既野, 希望慢工出細貨, 學習態度凌駕一切!  我真係幾鍾意呢間學校好有經驗, 對小朋友真係好有耐性!  小明兩歲半之後, 老師打俾我話小明係學校好合作, 會主動同老師講去廁所, 但就成日都話去, 差不多每 10 分鐘就叫一次, 但次次去佢都真係屙得出喎  (呢樣真係要問下爸爸, 點解男仔可以少少少少咁屙既呢?  女仔一去就要去晒架麻, 每 10 分鐘一次真係能人所不能呢?!)

老師都發覺佢有 d 趁熱鬧既心態, 聽到同學仔話去廁所佢都例必舉手話要去, 當老師拖佢去街玩咁開心, 仲識教小朋友屙落廁所度唔好周圍整濕添!  為免狼來了既故事發生, 老師都要開始控制小明去廁所既次數, 請佢等一陣先去 / 儲多 d 先去, 如果佢真係好急就會賴, 不過暫時都冇失手, 學識忍住!!  老師都話小明進步左好多, 已經成個星期瞓醒晏覺條片片都係乾既, 可以嘗試係學校戒埋瞓覺片!!  Yeah!  弟弟你真係進步得好快呀!  

兩個都叻叻, 媽媽以你地為榮  ^8^ 

沒有留言:

張貼留言