2011年6月5日 星期日

端午節

端午節, 小明既綿羊組組隊扒龍舟, 人仔細細既郭恩明做龍頭大哥呢!!  龍尾就有 張梓予, 周宇謙, 余綽軒, 張信謙, 劉倩珩, 黃康納, 吳綺澄, 郭恩明


今朝真係俾呢兩仔爺笑瓜我明明已經起左身, 擦晒牙, 轉個頭可以o達番落張床度攤抖!

小明仲抵死到同我講: "我好攰呀, 唔好攪我!"

肯定係有樣學樣啦 @.@  因咩事我家男人咁懶既呢?


每個星期日, 我都會俾小慈小明揀食麥當當 or 麵包做早餐, 今日小慈揀左食麵包 (我最想佢地揀麵包, 因為可以上車食, 麥當當淨係排隊等位, 排隊買, 再等佢地慢慢食至少都要 45 分鐘!)

往買包包途中, 竟然見到地下有彩虹!!!  相信係陽光太好, 玻璃折射角度問題就見到彩虹係地下, 小慈小明睇到依嘩怪叫, 興奮非常! 

上次我放工渣車見到彩虹影左張相俾小慈睇已經令佢羨慕不已, 今次終於俾佢見到條 A 貨既都勁 high, 不過唔可以睇咁耐, 爸爸已經係車度等緊, 於是拿拿臨去買包包~

上到車, 我提小慈話俾爸爸聽頭先見到咩野咁開心?  

小慈: "我見到肉鬆...."

XDDDDD

衰妹掛住食, 唔係見到肉鬆包有肉鬆呀!  係見到彩虹呀  @.@

咁快就失憶, 小朋友果然係善忘既......

沒有留言:

張貼留言