2011年6月25日 星期六

音小面試

 實在唔係太識玩呢個遊戲......  唔係人人有書讀既咩?  唔係應該間間學校都係好既咩?  點解會怕 "萬一" 攪珠攪得差要撲學校?  點解要咁辛苦整 portfolio?  點解要學呢樣學個樣怕唔夠競爭力?  仲要小朋友面對面試壓力, 又要考串字又要考數學, 英語會話仲有普通話? 

我唔算係隨波逐流既家長, 但, 做一個另類既人有時係需要勇氣同膽量, 人人都識係得你個女唔識, 當個個小朋友都沙紙成尺厚, 係唔係可以瀟洒地話唔緊要我冇所謂先?  多多少少都會有 d 影響啦!  做阿媽既都會有壓力, 不過我真係比較懶, 亦實在係冇咁多時間同金錢去換取成尺厚既沙紙, 再加上恩慈小姐好有性格, 唔係任你舞好順服個隻小朋友, 佢唔鍾意既野真係勉強唔到佢架!  所以, 咁羅....

機緣巧合之下同一個家長傾計認識到音樂小學呢間學校, 參加完佢既家長簡介會之後, 我同秋秋簡直愛上左呢間環境優美, 校長幽默自信既學校!  於是, 膽粗粗又捱更抵夜咁學人整左一本 portfolio 申請面試, 今日就係面試既日子, 知道面試過程要小朋友同家長分開, 6 - 7 人一組跟老師玩遊戲, 唱歌, 傾計, 家長都要面見老師!!  

其實我地都好怕面試, 特別係小慈, 一聽到小朋友要同家長分開面見我地個心已經冷左一截, 好怕小慈狂喊啊 @.@  於是, 係面試之前, 我地已經帶小慈參觀過呢間學校, 小慈又出奇地鍾意呢間學校, 話間學校好靚, 成日都有音樂聽表現開心!  小慈幼稚園班主任亦有同佢傾過偈, 同學仔又有同佢打氣鼓勵佢勇敢 d 同媽媽分開唔喊!  真係萬事俱備架喇......

由出屋企門口到學校登記, 小慈都表現開心又話自己好心急想快 d 面試, 點知到老師叫名請小朋友出去排隊入課室佢就喊, 仲要係大喊個隻!!!!!  仲亂嗡話唔要呢間學校要留番係幼稚園, 自己仲係好細個云云...  終於都係喊住咁入課室, 老師一句: 

"媽媽交俾我地啦!" 

我就要轉身走, 小慈見我走仲狂喊到拆天咁滯, 個一聲  "媽媽呀~~~"  真係凄厲到走埋音  @.@   Round 1 衰左個頭, 我同秋都好失望, 灰心, 無言........

等緊老師叫名到我地面試之際, 應該已經係大半個鐘之後, 竟然見到小慈同其他小朋友搭住膊頭咁出番黎!!  小慈已經冇喊, 眼圈紅紅, 見到我地識笑, 就係呢個時候老師就叫名到我地家長面見, Round 2 有種希望重燃既感覺....  面見我地既老師姓蔡, 佢問:

1. 出面咁多間學校點解要揀音小?

2. 點解會讀而家呢間幼稚園?

3. 點樣發掘小朋友既潛能?

4. 有冇發現小朋友有邊一方面既困難, 例如讀寫障礙?

5. 如果同學校政策有分歧會點做?

6. 有冇參加學校既工作?

7. 對小朋友將來既發展有咩期望?

最後, 蔡老師仲同我地一齊祈禱, 話我地係一個好愛主既家庭, 希望我地有更多既恩典祝福, 讓恩慈係教會既司琴 / 詩歌班上都可以榮耀主!


返去課室接小慈, 仲係眼紅紅既佢好安靜咁係課室入面等我地, 一見到我地就話:

"爸爸, 媽媽, 我頭先喊左一半, 老師唱歌我就已經冇喊, 但係因為我喊緊所以冇唱到, 佢地唱個首歌我唔識, 之後老師叫我畫圖案  (應該係個刀字冇左一撇)  我有畫得好靚, 仲有老師叫我地指幅圖畫, 係一個動物園黎既, 入面有好多小朋友, 有 d 好乖有 d 好曳, 我要指住邊個小朋友唔岩, 我指左 2 個, 一個係牆上面跳舞好危險會跌落地, 一個走左入去 d 動物入面會俾佢地咬架!  媽媽, 我喊左少少可唔可以帶我去冒險樂園呀?  唔該你啦, 我下次真係唔會再喊, 會好勇敢架!"

之前係應承左佢面試完帶佢去玩, 但一見到佢喊真係好灰心其實已經決定即刻返屋企!  聽到佢咁求我地, 我又唔忍心, 又唔係佢想要黎 interview, 又唔係佢決定要讀呢間學校, 因為佢喊而懲罰佢我感覺非常唔良好 V___V   雖然我都唔明白佢點解做唔到, 全場冇人喊係得佢一個係咁, 仲要喊到咁凄厲!!!!  但我地仰賴創始成終既耶穌, 神一定會俾最好既學校小慈, 只有神先知邊間學校適合佢!  如果喊到咁都收就真係神既旨意!!!!


而家就笑.....


今日仲碌得幾高分


好難控制既叮噹車


射甩你 D 牙


玩水最興奮



扑傻瓜!  你睇爸爸今日恤衫西褲幾靚仔


20 個 coins 好快就玩晒, 小慈對於佢有 19 張 tickets 好滿意!  我靜雞雞問佢對今日面試既表現俾自己幾多分?  1 - 10, 1 最少, 10 最多, 小慈係即刻答我 10 分!!  我話你喊喎?  佢話佢喊左少少之麻.... 諗諗下就話俾自己 6 分


如果頭先面試小慈可以笑到咁就殺晒啦!


算啦, I do my best, God do the rest!!!

沒有留言:

張貼留言