2011年6月5日 星期日

姿姿生日飯

我地班死黨, 一年至少見 5 次, 就係慶祝大家既生日  由細識到大真係好唔同, 幾時都有講不完的話題, 笑聲不絕!  今日, 我地仲一齊去左 "歐洲" 切蛋糕 ^^


上次同琳琳黎呢度慶祝母親節已經覺得呢度幾好於是 encore!  餐廳今日好識做, 捧蛋糕出黎仲播住生日歌, repeat 好多次吸引晒全場人士目光 :)   呢個 surprise 真係大, 氹到姿姿笑到米字眼都出晒黎 XD


祝壽星女愛情事業兩得意, 快 d 請我地飲喜酒, 我地大把花仔花女俾你揀


馳名 banana cake, 我相信佢真係放左至少 3 條原隻蕉入去個 cake 度


當媽媽要同朋友傾計既時候, iPhone 同爸爸就即刻發揮佢地既功用


幾投入


小慈同 River 都好岩玩


唔知佢地睇緊咩


電話都唔可以玩咁耐, 非常欣賞餐廳提供單車服務, 真係好正呀!


小明搭順風車坐超等位特別開心!  多謝 Dr Ken 義載!

開心的一晚, 食物美味又好玩!

沒有留言:

張貼留言