2010年11月27日 星期六

小慈上學期學校旅行之體藝嘉年華

每年 11月就係小慈學校一年一度聯校旅行, 一如往年去粉嶺浸會園, 8:45am 返到學校集合


為左俾小明預早習慣及投入學校生活, 帶埋佢去旅行


參觀小慈課室, 小慈係 4 月之星


蟹呀!


近來主題學習講 "秋天"


小慈既大作


小慈話呢個係佢地既燒烤爐, 不過而家未有火, 要用磚圍住先可以點火


秋風起又可以放風箏


秋天既樹葉會變啡色


心情大好既小慈


弟弟係小慈班房好自在, 玩到唔捨得走!


旅遊巴黎到, 出發!  今年旅行既主題係 "體藝嘉年華", 6 間學校各有主題顏色, 大會指定小慈學校係粉紅色 T-shirt + 粉紅色帽, 岩晒近來超級鍾意粉紅色既小慈, 開心到暈


小慈被甄選為 "七彩活力小子", 開幕典禮係台前帶領大家跳活力毛巾操


預備出場


何其壯觀!!  為免大家戴綠帽, 七彩顏色唔係彩虹七色


見唔見到小慈呀?  我部相機已經 zoom 盡左


成功揭幕, 可以周圍去玩了!! 


小慈家姐出去跳毛巾操, 小明把握時間嗲下爸爸


第一時間衝去沙池玩沙, 話自己去沙灘


小慈既好同學甄煥妍, 小慈話甄煥妍好鍾意拖住佢


兩個妹妹一齊畫飛碟


小慈畫我個樣, 依然係兩個鼻哥 loan......


畫完梗係要玩放飛碟


弟弟都唔執輸


喂喂喂!!!  掉乾沙好危險


玩到衫都除埋


攤位遊戲, 用自製樂器 jam 歌


親子體適能 -- 為配合大會主題, 學校請左 3 個專業既體適能導師教小朋友做運動, 玩遊戲, 好精彩!!  弟弟跟小慈家姐一齊做體操, 跳左兩野攰到即刻瞓著


排隊玩火車捐山洞


親子遊戲 -- 傳大波, 小慈姿勢好有型!!


兩個同學仔 -- 馮英倫 & 梁思琦, 排隊準備係布上面跑!!


弟弟瞓著左, 我抱佢出去瞓一陣再返入禮堂時實在太多家長, 我逼唔到埋去, 影唔到小慈既跑姿, 爸爸話佢由頭跑到尾好叻女, 係咁長塊布上面跑一 d 都唔易架!


弟弟快速叉電 20 分鐘就醒, 小慈做完一身運動餓到不得了, 岩岩夠鐘食飯, 飯堂出面發現怕羞草 


預先警告弟弟先唔敢將 d 怕羞草連根拔起!!  我以為佢會食泥佢又冇喎, 真係估佢唔到!


兩姐弟玩到不亦樂乎, 一片不留, 玩到唔肯走!


其實浸會園係冇咩野玩, 於是 6 間學校既老師就利用營地既所有地方自設美藝工作坊, 自設體能攤位俾小朋友參加!  我地揀左玩手工熨畫


小慈家姐努力砌珠仔, 弟弟努力食雪糕


小慈揀做彩虹可惜冇紫色, 將珠仔放係板上面砌出圖案, 老師用熨斗加工就完成!  呢度有兩條彩虹, 一條係小慈既, 一條係弟弟既


點都要幫襯番自己學校, 班主任郭老師為小慈介紹噴灑畫既用具


用牙刷係雪條棍上面擦就有噴畫效果, 我負責重大要捉住弟弟唔俾佢玩水


有攝影師幫手影全家幅


因為時間關係, 我地擦得太少顏色效果唔夠突出


小慈既另一個好同學麥可晴, 佢好鍾意小明


偶遇 N1 班主任連老師影張相先, 弟弟好樣衰呀 >.<  我已經同連老師備案話弟弟未戒片, 淨係識自己飲湯, 食飯要人餵, 冇一刻坐得定, 真係要連老師多多包涵~


預備閉幕禮, 小慈今日完全冇瞓過晏晝覺, 太興奮了!


近來影相一定要擺 pose 既小慈


兩個最錫小慈既班主任 -- 陳老師 & 郭老師 ^^


小慈既同學仔 -- 賴俊邦, 黃梓僖


孖仔何鐵棟, 何鐵樑


加多個曹康穎


我估弟弟今日係完全唔知發生咩事既, 見佢周圍跑跑跳跳應該都好開心, 最估唔到佢非常欣賞花草樹木, 望住 d 蟻仔甲虫笑到卡卡聲, 爸爸好開心話會帶佢去多 d 郊野公園研究天文地理, 應該都會將自己畢生既功力傳授俾小明 :)


過幾日就到你著校服同小慈家姐一齊返學了!  

未返學先去旅行, 爽呀!

沒有留言:

張貼留言