2010年11月20日 星期六

對話

今朝 7:30 am, 我同老公還好夢正酣, 隱約聽到小慈小明既對話如下....

小慈: "你睇下我支奶奶, 小慈家姐飲晒呀, 少少都冇剩架, 你下次都要咁呀!"

小明: "知!"

小明: "我想要 Oreo!"

小慈: "你想開呀?  我幫你啦, 小慈家姐大力 d 呀, 你要幾多塊呀?"

小明: "一塊唔該, 我鍾意 Oreo!"

小慈: "你係唔係好鍾意媽媽呀?  你係唔係想同媽媽去街街呀?  一陣媽媽都會同我去街街返體操班, 你同姐姐 go market!"

小明: "No!  我要去街街!"

小慈: "啊?  你唔想同姐姐一齊, 你想同爸爸呀?  你鍾意靚仔咩?"

小明: "........."



真係笑醒左我, 笑到咩睡意都冇晒 ^^


沒有留言:

張貼留言