2009年3月1日 星期日

小慈第一次去澳門 Day 2

趁小慈未訓醒我又呢入廁所吱人奶, 今次決定唔徙野拎埋小慈個奶樽入去睇下吱到幾多, 手吱有 150ml 都叫做好掂, 不過吱成半個鐘真係手都軟, 如果唔係會再多 d 架!  小慈訓醒矇矇地俾咩佢都飲, 佢完全感覺唔到支奶同平時有咩分別就飲晒喇 ^^

酒店送早餐 or lunch, 我地諗住自己出去食好野又冇咁困身就揀左峰景餐廳既早餐食, 味道一般啦, 叫做好豐富咩都有得食, 原先 plan 左去路環黑沙沙灘玩再去出名既法蘭度食 lunch, 點知天公不美落緊微微雨, 於是食完早餐我地就周圍參觀呢間 5 star hotel, 有條運河係商場入面都幾攪笑架


冇窗既設計根本唔知係白天或黑夜


小慈好開心, 影張張相都笑到見牙唔見眼


Lunch time @ 沙利文葡國餐廳 -- 太好味掛住食冇影到相 :P 

Tea @ 瑪嘉烈葡躂 -- 專登每餐都唔食咁飽個胃先有位可以不停食野 @.@


終於停雨, 我地出發去景點 1 -- 漁人碼頭


女子組 -- 心心姐姐 & 巧巧


馬仔呀~~~~~ 小慈好勇敢自己去騎


影左張即影即有相, 開心到周圍羅俾人地睇


古靈精怪


同爸爸影相


肉緊地錫錫爸爸


爆笑相!!  好難叫所有小朋友都望鏡頭


估唔到呢度有咁多機動遊戲玩!  最好既係完全冇人, 我地包場玩踫踫車


小慈見到樣樣都要玩, 毫無懼色




景點 2 -- 大三巴


落車仲好地地, 行行下已經要爸爸抱, 未見到大三巴已經訓左.... 最後連鐵人搴搴都訓埋可想而知有幾攰~~


好一幅慈父既相!!  小慈訓左個幾鐘, 真係手到痺晒


Dinner @ 六綿酒家


9:30pm 夜船回港, 一班小朋友大鬧碼頭


極度開心無限滿足既小慈!  梗係啦, 我地好耐冇試過 48 小時陪住佢玩


返到屋企弟弟已經訓左覺, 唔理三七廿一啜佢塊肥豬面先, 掛死媽媽喇~~~ 

工人姐姐話弟弟呢 2 日好乖成日訓, 為左方便照顧, 弟弟訓左小慈家姐張床, 半夜又冇喊喎, 一覺訓到 6:00am 醒一醒, 碌碌下又訓番, very good boy!!

太好喇~~  叻仔!!

沒有留言:

張貼留言