2009年3月9日 星期一

我返工了~

歷時 3 個半月既產假終於結束, 今日就係我呢個奶媽要返工既日子~~~

今朝弟弟 4:00am 醒左, 我攬住佢訓到 5:45am, 睇錯鐘以為 6:45am 抱住弟弟走去拍醒工人姐姐幫手餵奶  @.@  實在太緊張返工怕唔知醒又成晚聽到小慈咳訓得唔好, 終於磨到 6:45am, 泵完我第 309 支人奶準備安排小慈返學之際, 小慈竟然發燒!!!!  39 度啊~~~  Oh No!  唔通係天父既安排, 知道工人姐姐第一日攪唔掂接放學? 

不過我第一日返工唔可以遲到, 都係要工人姐姐帶晒 2 隻 B 出去睇醫生, 冇辦法之中既辦法叫姐姐帶手提電話, 我隔空同醫生講小慈既病情, 估佢都係感冒未清, 春天最容易傷風乞嚏鼻水, 不過一發燒就一定要睇醫生

返工了, 小慈好 sweet 咁叮囑我:

"媽媽渣車小心 d 呀~~"

霖晒  ^^

帶左好多架生返公司泵奶, 冇可能帶電泵返去雙龍出海, 得一個手吱泵都好過冇, 已經好大陣象 @.@ 

為左要 keep 住俾小明飲人奶, 幾辛苦我都會堅持住既!  好在公司設備都唔錯, 冇人會同我爭雪櫃個冰箱, yeah!

放工返屋企, 小慈已經沖完涼食完粥, 弟弟又飲完奶仲訓埋覺, 工人姐姐好掂喎!!

真係太好喇~~

沒有留言:

張貼留言