2009年3月25日 星期三

弟弟 4 個月大開始厭奶

弟弟 4 個月大喇~~ 

我今日請左一日假陪住佢, 平時返工已經冇左一日, 放工返黎有時佢又訓左唔係成日有機會同佢玩!  係屋企點都自在 d 既, 泵奶都泵得暢快 d 啦, 今日已經係我既第 356 支人奶, 我仲係 keep 住一日泵 3 次架!

弟弟就穩定地每日飲 5 餐, 每餐 200ml,  2 次人奶, 3 次森永細仔, 不過 4 個月大既佢開始厭奶, 飲奶飲 50ml 幫佢掃風後就唔肯再飲, 所以我地而家餵 100ml 先停低幫佢掃風, 大個左都冇咁易嘔奶, 不過要質佢先飲奶就痛苦 d, 有時一餐要餵 45 分鐘真係好攰, 加上佢又重, 真係手都痺晒!

弟弟亦已經冇左握拳反射, 學識左放開雙手, 俾條紗巾佢會自己渣住, 又開始多口水要戴口水肩, 以前小慈從來冇戴過, 貪玩戴住影相就有, 但弟弟既口水係一條柱咁流出黎唔戴唔得! 

口腔期開始咩都會放入口!  試過半夜攬住佢訓, 弟弟竟然 dap 我件衫袖, 成隻衫袖濕晒啊 @.@

訓覺同爸爸一樣呈大字型, 訓得非常豪邁奔放, 有時坐搖椅坐到眼訓會扭計喊, 點知我地抱起佢會喊得再大聲 d, 好似示意我地做岩野咁......

"係呀~~  抱我啦~~  我係眼訓呀~~  係呢樣呀~~"

侍候呀大人侍候得好, 命中左佢既需要就大大聲 "喊" 俾我地知, 好攪鬼架 :D

4 個月大全家幅


父子合照


父子最相似既係兩個都係大頭仔, 同埋兩個訓覺都有鼻鼾聲!!


等左 3 個月先收到弟弟滿月時做既手印腳印, 好在都整得唔錯!  明顯地弟弟既手手腳腳大隻厚肉過當年小慈好多呢~


沒有留言:

張貼留言