2009年3月5日 星期四

100 日大了

弟弟 100 日大喇~~

唔怪得 d 人 100 日大先擺滿月酒啦, BB 會 大隻多好樣好多, 仲要已經識得望住人識笑, 好好玩啊!

今日已經係星期四, 下星期一我就要返工了.... 嗚~~  我個悠長產假.....

於是呢個星期都係練習返工模式, 最令我擔心既係安排唔到小慈搭校車放學, 短短 1 個火車站既路程搭校車竟然要 1 個鐘頭 @.@  差不多沙田環區遊先返到屋企, 真係冇辦法, 攪左一個月都安排唔到, 只好辛苦工人姐姐帶埋弟弟出去接小慈放學, 朝早就由我送小慈返學..... 

我好唔想弟弟咁細個就成日出街架, 小慈個時我都係等到佢 6 個月大抵抗力好 d 先同佢周圍去架麻, 而家真係冇辦法, 希望弟弟粗生粗養硬淨 d 頂住啦!

咩事弟弟個樣咁無辜?!


全副武裝整裝待發準備去街市, 工人姐姐將會用呢條揹帶揹弟弟去買餸


一臉好奇唔知發生咩事, 不過佢好乖仔呀, 10 分鐘就買完餸, 快過打針


弟弟都實在係一個易話為順攤既小朋友, 食飽訓訓飽食, 放佢去邊都得!


影到喇!!!!!  弟弟燦爛既笑容經常都係得一秒架咋!  終於俾我捕捉到!



沒有留言:

張貼留言